  • 21. Data: 2015-03-12 20:19:45
    Temat: Re: Podatek od wynagrodzenia którego nie dostałem
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Nie ma przepisu nakazującego mi jakieś działanie w tym przypadku - moim
    > zadaniem jest rozliczenie mojego PITa zgodnie z prawdą.

    Ale to ty podnosisz zarzut, to na tobie spoczywa obowiazek udowodnienia
    tego.

    Dzialanie tupnę nożką i się obrażę nie działa.

  • 22. Data: 2015-03-12 20:22:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Świadczenie będzie spełnione dopiero po wykonaniu przelewu/przekazu. To
    > nie jest dług odbiorczy.

    Nie.

    http://www.epodatnik.pl/interpretacje-podatkowe/wyka
    z.php?id=93779-2010-05-05-dyrektor-izby-skarbowej-w-
    katowicach-ibpbii-1-415-152-10-mk

  • 23. Data: 2015-03-12 20:24:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-12 o 20:18, witek pisze:

    > Zbyt optymistyczne zalozenie.
    > US otrzymal pit-11 z ktorego wynika, ze otrzymales wynagrodzenie, a z
    > twojego pit wynika, ze go nie wykazales.
    >

    > Strona, ktora twierdzi, ze jest inaczej musi to udowodnic.
    >
    > Skoro twierdzisz, ze tego wynagrodzneia nie otrzymales to szykuj na to
    > argumenty.

    A co to za stronniczość? No i jak sobie wyobrażasz dowód z nieotrzymania
    wynagrodzenia? Nie do wykazania. Niech pracodawca szykuje argumenty, że
    wypłacił.

    > tak czy siak sugerowalbym, jakies dzialania przed wyslaniem pit, a nie po.

    Tak czy siak robisz z igły widły i niepotrzebnie sobie utrudniasz życie.

    > 1. wynagrodznie nie musi byc przelewem.

    Ale "przyjdź to ci dam" nie jest wypłaceniem wynagrodzenia.

    > 2.Brak dokumentow na otrzymanie nie oznacza, ze ich nie otrzymales.
    >
    > Znajdz wiec dokument na nieotrzymanie skoro tak twierdzisz.

    No, idąc twoim tokiem rozumowania, dokumentem na nieotrzymanie jest mój
    PIT (skoro dokumentem na otrzymanie ma być PIT od pracodawcy).

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2015-03-12 20:25:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-12 o 20:19, witek pisze:

    > Ale to ty podnosisz zarzut, to na tobie spoczywa obowiazek udowodnienia
    > tego.

    Jaki zarzut? Zarzut podnosi US, że niby czegoś nie opodatkowałem. Niech
    przeprowadzi kontrolę i wykaże, że otrzymałem (PIT11 nie jest takim
    dowodem).

    > Dzialanie tupnę nożką i się obrażę nie działa.

    A coś na temat?

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2015-03-12 20:31:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Tak czy siak robisz z igły widły i niepotrzebnie sobie utrudniasz życie.

    Liwiusz,
    jak chcesz sovie robic wycieczki to mozesz, ale ja je bede ignorowal.
    Jesli chcesz dalej dyskutowac na temat, to prosze daruj sobie takie teksty.

    > Ale "przyjdź to ci dam" nie jest wypłaceniem wynagrodzenia.

    to zalezy czy przyszedlem i ci nie dal, czy nie przyszedles, a pienidze
    leza w kasie.
    Dowodem jak jest (pytanie czy dostepnym dla ciebie) bedzie np. jakas
    dokumentacja ksiegowa po stronie pracodawcy, ze pieniadze zostaly
    przekazane do kasy.

    > No, idąc twoim tokiem rozumowania, dokumentem na nieotrzymanie jest mój
    > PIT (skoro dokumentem na otrzymanie ma być PIT od pracodawcy).

    To jest dokument na otrzymanie tego co otrzymales, a nie na
    nieotrzymanie tego co w pit nie ma.

  • 26. Data: 2015-03-12 20:41:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:
    > Jaki zarzut? Zarzut podnosi US, że niby czegoś nie opodatkowałem. Niech
    > przeprowadzi kontrolę i wykaże, że otrzymałem (PIT11 nie jest takim
    > dowodem).

    Nikt ci nie zabrania tak myslec, ale niestety to tak nie działa.
    US wyda ci decyzje o zaplacie podatku i karze.
    Ty sie ewentualnie bedziesz mogl odwolac.

  • 27. Data: 2015-03-12 20:43:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-12 o 20:41, witek pisze:

    > Nikt ci nie zabrania tak myslec, ale niestety to tak nie działa.
    > US wyda ci decyzje o zaplacie podatku i karze.
    > Ty sie ewentualnie bedziesz mogl odwolac.

    Można też iść twoim sposobem - opodatkować w roku 2014, a potem jeszcze
    w 2015, jak już komornik wyegzekwuje. W końcu - kto nie ma w głowie, ma
    w portfelu ;)

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2015-03-12 20:44:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Można też iść twoim sposobem - opodatkować w roku 2014, a potem jeszcze
    > w 2015, jak już komornik wyegzekwuje. W końcu - kto nie ma w głowie, ma
    > w portfelu ;)

    chyba zakonczymy ta dyskusje, bo zaczynasz robic wycieczki osobiste, a
    na to nie mam czasu ani ochoty.

  • 29. Data: 2015-03-12 22:04:32
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-03-12 o 20:19, witek pisze:

    > Ale to ty podnosisz zarzut, to na tobie spoczywa obowiazek udowodnienia
    > tego.

    W sprawach podatkowych masz rację, ale gdybym przysłał Ci
    PIT-11 na kwotę kilku milionów, to pobiegłbyś wpłacić zaliczkę?

  • 30. Data: 2015-03-13 04:54:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    cef wrote:

    > W sprawach podatkowych masz rację, ale gdybym przysłał Ci
    > PIT-11 na kwotę kilku milionów, to pobiegłbyś wpłacić zaliczkę?

    Zaliczke nie.
    Ale pobiegłbym szybko taki pit oprotestowac i bardzo bym sie staral
    trzymac na to dowody.

    przyklad z innej beczki ale bardzo podobny.
    Na podstawie fikcyjnego rachunku, ktory dostales do domu poczta , mzoesz
    w drzwiach zobaczyc bardzo realnego komornika.

    I niestety to ty bedziesz mial problem i bedziesz musial udowadniac, ze
    nie jestes wielbladem a nie wystawca rachunku, ze ci go wystawil slusznie.