  • Data: 2005-10-08 11:01:22
    Temat: Re: Pożyczka
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 8 Oct 2005, Paszczak wrote:

    > No i PCC od umowy.

    Sądzę że nie bez kozery pisał "na prowadzenie DG" :)

    Nie pamiętam czy od zmiany ustawy prawo działalności gospodarczej
    na tę nową (jak jej tam ?) czy od 1.V.2004 (ale "przy jakiejś
    okazji" nowelizując ustawę o PCC) wprowadzono zwolnienie.
    Inna sprawa że ciekawe w jakim innym celu sp.zoo której celem
    jest prowadzenie DG mogłaby PRAWIDŁOWO wziąć pożyczkę....

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)