    Date: Mon, 03 Oct 2005 13:18:12 +0200
    From: Marcin Szawurski <m...@s...waw.pocoto.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pracodawca nie płaci ZUS, jak rozwiązać umowe ?

    Kriss wrote:

    > Tiaa - bez jaj uzasadnij co ma piernik do wiatraka - tylko kodeksowo a nie na
    > chłposki rozum.

    Troszę mi się nie chce :-)
    Ale na przykład w KK jest to jedno przestępstwo:

    Art. 218.
    § 1. Kto, wykonując czynności w sprawach z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń
    społecznych, złośliwie lub uporczywie narusza prawa pracownika wynikające
    ze stosunku pracy lub ubezpieczenia społecznego,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wol-
    ności do lat 2.

    > To prawda - jak nie umie rozróżnić pracownika od mendy,uczciwego od
    > złodzieja,lojalnego od nielojalnego i zamiast wypierdo.ić wsiech przy
    > pierwszych kłopotach z płynnością i zusem utrzymuje takie mendy - to ....
    > dokopać kretynowi. Jestem za a nawet przeciw - Kriss

    Tia, powtarzam - typowo polskie myślenie, obrzucać inwektywami osoby,
    które poważnie traktują podpisane przez siebie umowy i pilnują swoich praw.

    Oczywiście też uważam ze KP jest księżycowy. Ale to nikogo nie
    usprawiedliwia.