  • Data: 2008-08-24 19:07:47
    Temat: Re: Problem: sprzedany windows bez kasy... :(
    Od: b...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    > 1. Opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług, zwanym dalej
    > "podatkiem", podlegają:
    > 1) odpłatna dostawa towarów i odpłatne świadczenie usług na terytorium
    > kraju;
    >
    > Masz tam coś o sprzedaży? ;-)

    Zaraz, ale to chyba rozwiazales moj problem... ?
    Bo sprawa wyglada tak, ze skoro mowa jest o dostawie towarow lub
    uslug, to sprzedaz windowsa nie byla przeciez sprzedaza towaru...
    towar to cos co sie kupuje z mysla o tym zeby sprzedac ( i miec
    zysk)...
    ja natomiast kupilem windowsa z mysla o uzytkowaniu i jak juz
    sprzedalem, to sprzedalem ze stratą (minus 50 zł) ! (po prostu
    chcialem sie tego pozbyc i odzyskac chociaz czesc pieniedzy)
    co wiecej nie zaksiegowalem go w rubryce "wartosc sprzedanych towarow
    i uslug" tylko "pozostale przychody"...

    Jak uwazacie... ?

    pozdrawiam,
    Kuba