  • Data: 2004-11-09 17:32:49
    Temat: Re: Problem z Krukiem
    Od: "Mariusz" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Widzisz gdzieś tu odpowiedź, na jakieś pytanie?
    > To tylko konstatacja, jaka twoja teściowa, twój post i ty jesteście
    > żałośni - płacić się nie chciało, a teraz lament.

    O widzę że kolega lubi płacić nawet nie wiedząc za co, super.
    Żaden lament tylko konkretne pytania. A może kolega żyje z żerowania na
    czyichś długach?
    Pracujemy w sępiarskiej firmie, nie chce się pracować to lepiej straszyć
    ludzi?
    Życzę koledze źle wykonanych usług i wysokich za nie rachunków no i
    oczywiście wybrakowanych produktów, tak żeby przyjemniej się płaciło bez
    lamentu oczywiście :)

    > A na ch.. mi twoje pozdrowienia?
    > A ten artykuł przeczytaj - jest tam parę slów o dłużnikach i o Kruku.
    > T.

    Bardzo miło, teraz jestem prawie pewny, że kolega z sępiarskiej firmy, takie
    słownictwo.

    W dalszym ciągu nie pozdrawiam, ale wysokich cen życzę :)
    Mariusz