  • Data: 2004-11-09 23:50:42
    Temat: Re: Problem z Krukiem
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 9 Nov 2004, wiech wrote:

    >+ Użytkownik "Piotrek" <p...@n...please.com> napisał
    >+ > >> Ja bym to wyrzucił do kosza i zapomniał.
    >+ > >
    >+ > > A czy zgodzisz sie poniesc konsekwencje swojej rady?
    >+ >
    >+ > Napisałem co JA bym zrobił - nie jest to rada.
    >+ > Czytaj uważnie na przyszłość.
    >+
    >+ coz moge tylko napisac, abys nauczyl sie brak odpowiedzialnosc za to co
    >+ piszesz...

    Primo: ma rację wKwestiiFormalnej. Napisał co napisał i NIE była
    to rada.
    Secundo: tak się składa że jego opinia jest zbieżna z opinią
    *praktyczną* prezentowaną na grupie .prawo, w szczególności wobec
    faktu iz zdarza się różnym windykatorom (a nazwa KRUK pada tam
    od czasu do czasu) przystępować również do ściągania długów
    NIENALEŻNYCH. Zarówno przedawnionnych jak i nienależnych - nie
    mylić proszę. Z różnych powodów zresztą, operatorm też się
    czasem to i owo potenteguje, choćby i bez złej woli.
    Tertio... w sprawie "konsekwencji" - słyszałeś hało "wada prawna" ?
    :)
    Tak, ja NIE MAM na myśli hasła "nieskuteczność" (dostarczenia
    przesyłki w tym przypadku).

    Ale ja NIE BĘDĘ streszczał całej grupy .prawo tu :>
    "komputery mniej się męczą a google pamięta" - polecam użyć :)

    ...KTO ma...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)