  • Data: 2004-11-09 12:25:45
    Temat: Re: Problem z Krukiem - mój osąd NOM-u
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jano napisał:
    > Nie rozwodząc się:
    > 1.Czy NOM miał zawartą umowę z abonentem?
    > Nie miał bo to jeszcze nie były te czasy. Ryzyko handlowe - dzwońcie przez
    > NOM a zapłata będzie na fakturach TPSA. Nie dogadali się - niech spadają
    > na drzewo.
    > Dostałe po 2 latach fakturę z NOM na 2 złote - koszt przelewu 4zł - a
    > podobno miałem dzwonić przez NOM żeby było taniej a wyszło jak zwykle.
    > Niech spadną na srzewo.
    > Przed rokiem dostałem wezwanie też z jakiegoś ichniego Kruka - już na 7zł
    > ze straszeniem sądem, rejestrem itd.
> [...]

    Dostałam dawno temu fakturę z NOMu na 1,22zł (1zł netto).
    Poniewaz nie przypominałam sobie żebym w ogole dzwonił na miedzymiastową
    z telefonu stajconarnego (miała wtedy służbowa komórke bez limitów,
    najlepsza komorka świata ;-) ) więc olałam fakturę - koszt wyjasnienia
    tej złotówki byłby wyższy niż 1 zł a przelew kosztował mnie wtedy 3 zl.
    Od tego czasu nikt niczego ode mnie nie chciał.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813