    From: "senTens" <j...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Problem z odliczeniem internetu
    Date: Tue, 8 Apr 2008 19:22:31 +0200

    Ja najbardziej chciałbym wiedzieć czy jeśli normalnie podpisałem umowę o
    pracę za 1/2 etatu, mogę odliczyć internet. Jeśli tak to znaczy, że mam o co
    walczyć. Nie pójdę od razu do sądu pracy ale zabiorę wtedy umowę, pit 11 i
    zrobie w tej firmie awanturę.

    Być może jest to cfane ominięcie przepisów, jeśli tak to niech mi sami
    zapłacą to co miałbym dostać za internet. Nie podaruję.. tylko musze
    wiedzieć na pewno.

    Proszę o więcej info..

    .