    From: "Jacek" <c...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Problemy z dłużnikami
    Date: Sun, 5 Jan 2003 13:17:41 +0100

    Robert Tomasik <r...@w...pl> wrote:
    > Ja "wyłożyłem" tylko teorię. W "praniu" może się wiele rzeczy nie
    > udać. Takich problemów może być więcej. Wystarczy, by dłużnik zmienił
    > adres, a już procedura się przedłuży. Po za tym, jak gość nie ma
    > pieniędzy, to nic nie wskóra nawet najlepsza procedura - bo ich nie
    > ma.

    W moim konkretnie jednym przypadku dłużnik ma pieniądze,ale nie ma ochoty
    płacić,więc stosuje różne wybiegi na co sąd "z chęcią wyraża zgodę".Takie
    mamy popaprane prawo niestety.Końca sprawy nie widać ,nie mówiąc już o
    jej wyniku.A nakaz zapłaty mam.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet