  • 11. Data: 2002-03-13 21:25:25
    Temat: Re: Program do prowadzenia KPiR
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a6ku86$17o$1@news.tpi.pl...
    > Czy ktos moze polecic jakis dobry program do samodzielnego prowadzenia
    KPiR.
    > Jest to spolka cywilna 2 wspolnikow i zatrudnia 1 pracownika. Miesiecznie
    > jest okolo 100 faktur zakupu a sprzedaz przez kase fiskalna.
    > Pozdrawiam

    Ja spędziłem na wyborze programu kilka dni :-)))
    Zdecydowanie NIE Insert - Ich Rachmistrz jest wprawdzie rozbudowany, ale
    raz - toporny, dwa - praktycznie zero wsparcia od producenta, trzy - żadko
    aktualizowany. Po prawie roku używania mam dość.
    Teraz zmieniam program - na placu boju pozostają CDN Optima i Matrix
    Symfonia. Myślę, że lepiej wydać za programy np 500 zł zamiast 200 zł ale
    mieć coś naprawdę godnego zaufania.
    W CDN jest wersja legalna 60-dniowa Księgi Podatkowej i wersja bezpłatna
    (legalna!) bez limitu czasowego modułu Faktury. Na razie jestem zadowolony.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 12. Data: 2002-03-14 00:01:17
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Wed, 13 Mar 2002 20:26:32 +0100, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> napisałbył:

    >Nie polecam. Gigantyczne zapotrzebowanie na zasoby.

    Coś masz nie tak. Używam Alę i Ewę i jakoś nie zaobserowowałem.
    Wszystko działa sprawnie. Opisz mi dokładniej (może być prywatnie),
    spróbujemy coś zaradzić...

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 13. Data: 2002-03-14 09:32:07
    Temat: Re: Re: Program do prowadzenia KPiR
    Od: MAciej <m...@w...pl>

    > Dnia pięknego Wed, 13 Mar 2002 17:25:11 +0100, "Sark"
    > napisałbył:
    >
    > Właśnie mam przed sobą ulotke z tym programem.
    > Interesuje mnie ALA 2000. Masz może jakieś
    > doświadczenia, jak sie sprawuje ?
    >
    > Bardzo dobrze. Sam tego używam. Łatwa obsługa, ciekawe możliwości.
    > Aczkolwiek to do małej firmy, bo nie ma żadnych wodotrysków. Jest
    > zresztą wersja DEMO i możesz się pobawić...
    >
    > --
    > Tristan hrabia Alder
    > (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)
    Ja osobiście używam programu KPiR Poznańskiej Firmy VARICO. Wejdzcie sobie
    na ich strone - przysyłają darmowe płytki. www.eprogramy.pl

  • 14. Data: 2002-03-14 12:39:04
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Thu, 14 Mar 2002 01:01:17 +0100, w
    <h...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Coś masz nie tak. Używam Alę i Ewę i jakoś nie zaobserowowałem.
    > Wszystko działa sprawnie. Opisz mi dokładniej (może być prywatnie),
    > spróbujemy coś zaradzić...

    60% wolnych zasobów. Każdy otwarty moduł powoduje ubytek ok. 15%.
    Naprawa tego raczej mnie nie interesuje, bo układ menu również toporny
    i jakoś nie przemawia do mnie.

    Za to polecam TurboFirmę Resetu -- za 299/399zł kompletny program z
    KPiR, i co najważniejsze, w przeciwieństwie do takiego Rachmistrza,
    działa w 100% poprawnie, mimo specyficznej obsługi.

  • 15. Data: 2002-03-14 12:42:18
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 13 Mar 2002 22:25:25 +0100, w <a6ohqe$4qr$4@news.tpi.pl>,
    "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> napisał(-a):

> [...]
    > (legalna!) bez limitu czasowego modułu Faktury. Na razie jestem zadowolony.

    CDN to ten program z tym trikiem, że nie można poprawić ani skasować
    wystawionej już faktury? :)

  • 16. Data: 2002-03-14 17:01:44
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Radosław Popławski wrote:

    > CDN to ten program z tym trikiem, że nie można poprawić ani skasować
    > wystawionej już faktury? :)

    Nie do końca prawda. Faktem jest, że fakturę i PZ można zamykać dwustopniowo - w
    bufor i całkiem "na twardo". Faktem jest również, że PZ wprowadza towar na
    magazyn dopiero w momencie "twardego" zamknięcia. Faktem jest, że sprzedaż
    wchodzi w płatności i daje się księgować dopiero zamknięta.
    Faktem jest również istnienie narzędzia (niestety nie jest ono zbyt idiotoodporne
    i dlatego CDN nie załącza go np. do instalki programu), które pozwala m.in.
    ładować w bufor zatwierdzone na twardo dokumenty.

    --
    = Pozdrawiam ================================ MauP ==
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 17. Data: 2002-03-14 20:31:39
    Od: "Thornel" <p...@n...onet.pl>

> [...]
    > Jest to spolka cywilna 2 wspolnikow i zatrudnia 1 pracownika. Miesiecznie
    > jest okolo 100 faktur zakupu a sprzedaz przez kase fiskalna.

    Polecam program Księga Express firmy TGSoft.
    Można go pobrać ze strony www.tgsoft.pl
    Program w prosty i intuicyjny sposób umożliwia prowadzenie KPiR.
    Uwagi użytkowników co do potrzebnych opcji i prostoty obsługi, są w krótkim
    czasie brane pod uwagę i realizowane.
    Dla zarejestrowanych użytkowników dostępna jest grupa dyskusyjna, na której
    mogą oni wymieniać się informacjami, nie tylko dotyczącymi samego programu,
    ale też zagadnień związanych z KPiR.

    Pozdrawiam
    Thornel

  • 18. Data: 2002-03-14 21:21:23
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 12 Mar 2002, Pawel Boguszewski wrote:
    [...]
    >+ To co narazie zauwazylem to meczace sa zabezpieczenia programu.
    [...]
    >+ serial od producenta. Zmiana, np partycji powoduje koniecznosc ponownego
    >+ otrzymania seriala do nowego kodu. Problem jest jak sie sie uzywa

    No to męczcie producenta, nie będę sam :) !
    Też:
    - mam dyski "w szufladach"
    - dokładam i wyjmuję coś z PCta co i rusz
    - reinastaluję w razie potrzeby... (nie dziwota).

    Z firmą maile juz wymieniałem, jak im więcej chętnych
    zacznie marudzić o INNE zabezpieczenia (jak dla mnie może
    być np. whardcodowanie nazwy firmy do wydruku) to może kiwną
    palcem w tym kierunku :)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 19. Data: 2002-03-14 22:42:04
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    Użytkownik "maup" <k...@m...in.tarnow.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    m.in.
    > ładować w bufor zatwierdzone na twardo dokumenty.

    Wow, wow, a gdzież takowe narzędzie (i może inne? ;-) znajdę? :-)

    K. Kowalski

  • 20. Data: 2002-03-15 07:48:00
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Krzysztof Kowalski wrote:

    > idiotoodporne
    > m.in.
    >
    > Wow, wow, a gdzież takowe narzędzie (i może inne? ;-) znajdę? :-)

    Programik nazywa się fppt.exe, ma go każdy serwisant CDN i dużo userów :>