    From: "Mariusz K" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Proszę bardzo o pomoc
    Date: Fri, 12 Jul 2002 15:28:39 +0200
    Sender: l...@p...onet.pl@pb97.zambrow.sdi.tpnet.pl

    Problem tkwi tak na prawdę w tym czy muszę odprowadzić od tej oopracji VAT
    czy nie. I co mam wpisać jako usługę : przecież nnie ma czegoś takiego jak
    Zwrot wynajmowania lokalu (niby jakie SWW). Jeżeli wpiszę coś innego niż
    pośrednictwo ubezpieczeniowe (SWW 6720) to wchodze na Vat; a problem KW jest
    rozwiązany bo jest umowa między mną a firmą która będzie refundowała koszty,
    do określonej kwoty, więcej nie zapłacą.

    Mariusz K