    From: Budzik <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Prowadzenie rachunkowości a program komp.
    Date: 1 Dec 2002 21:25:54 GMT
    Sender: b...@p...onet.pl@pb195.poznan.cvx.ppp.tpnet.pl

    Osobnik posiadający mail'a w...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > postaci
    > zarządać ode mnie dostępu do
    > wykonane wydruki, czy też dostają
    >
    > IMO(99,99%) nie pwinno obchodzić, przeciez na
    > dobrą sprawę to nie musi być arkusz kalkulacyjny
    > tylko edytorek tekstu z mozliwościa tworzenia
    > tabelek i to bez mozliwości liczenia, kolega
    > esteta tak robił :) liczyssz na kalkulatorze i
    > wpisujesz do rubryk. Z tego co wiem to wymóg
    > okazania instrukcji do programu jak i jego
    > udostępnienia dotyczy tych którzy konsekwentnie
    > prowadzą ewidencję elektronicznie w programie i
    > nie robią wydruków na koniec miesiąca 9taki
> [...]
    Dzięki, właśnie tak to sobie tłumaczyłem, ale będąc ostatnio w US
    usłyszałem podobne pytanie i odpowiedź urzędnika że to nie ma znaczenia, że
    musi być dostarczona instrukcja obsługi i wogóle (oczywiście podstawy
    prawnej nie podano). Pomyślałem sobie nawet że w razie czego powiem że
    robię to wszystko w duecie notatnik + paint do tabelek a pracy nie
    zachowuję w plikach bo to niebezpiecznie - hakerzy i te sprawy :))))
    dzięki - na razie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie
    Winston Churchill