eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPrzekazanie przedmiotów z majątku prywatnego do majątku firmy › Re: Przekazanie przedmiotów z majątku prywatnego do majątku firmy
  • Data: 2012-05-07 13:59:26
    Temat: Re: Przekazanie przedmiotów z majątku prywatnego do majątku firmy
    Od: Robert Stefański <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On May 7, 12:26 pm, Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> wrote:

> [...]

    sporządzenia wykazu, o których mowa w art. 22n, wartość początkową
    tych środków przyjmuje się w wysokości wynikającej z wyceny dokonanej
    przez podatnika, z uwzględnieniem cen rynkowych środków trwałych tego
    samego rodzaju z grudnia roku poprzedzającego rok założenia ewidencji
    lub sporządzenia wykazu oraz stanu i stopnia ich zużycia."

    http://www.przepisy.gofin.pl/przepisyno,700,59992,0,
    0,20120423,3,0.html

    Faktycznie, nie "aktualna" cena rynkowa, tylko cena rynkowa
    "środków trwałych tego samego rodzaju z grudnia roku poprzedzającego
    rok założenia ewidencji lub sporządzenia wykazu oraz stanu i stopnia
    ich zużycia",
    a to może być spora różnica :)