  • 1. Data: 2003-04-07 06:41:07
    Temat: Przekroczyłem próg - pomocy!
    Od: "Grzegorz" <g...@g...pl>

    Witajcie,
    okazało się że nawet przy wspólnym rozliczeniu, przekraczam próg i muszę
    sporo dopłacić.
    Wiem, że trochę za późno sie obudziłem, ale wszystko dlatego,
    że byłem przez kilka miesięcy na zwolnieniu, a to oznacza,
    że mam mniejsze odliczenia od dochodu z tytułu ZUS.

    Proszę o poradę, czy teraz da się jeszcze coś zrobić??
    Zastanawiam sie nad jakąś darowizną.
    Dziękuję za wszelkie porady!

    Grzegorz

  • 2. Data: 2003-04-07 07:45:35
    Temat: Re: Przekroczyłem próg - pomocy!
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > że mam mniejsze odliczenia od dochodu z tytułu ZUS.
    >
    > Proszę o poradę, czy teraz da się jeszcze coś zrobić??

    Darowizna teraz to już chyba za póżno bo jeśli gotówka to musisz mieć dowód
    wpłaty na rachynek bankowy otrzymującego darowizane a to raczej nie
    załatwisz z data 2002roku .
    Wiola

  • 3. Data: 2003-04-07 09:29:24
    Od: "Grzegorz" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> napisał...
    > Darowizna teraz to już chyba za póżno bo je?li gotówka to musisz mieć
    dowód
    > wpłaty na rachynek bankowy otrzymuj?cego darowizane a to raczej nie
    > załatwisz z data 2002roku .
    > Wiola

    Myślałem o kościele,
    może parafia nie ma konta bankowego ???
    BTW
    Od ilu lat progi nie były podnoszone??
    :-(

  • 4. Data: 2003-04-07 09:39:53
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    > Użytkownik "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> napisał...
> [...]
    ----------------------------------
    To że parafia nie będzie miała konta bankowego nic ci nie pomoże warunek w
    ustawie jest określony "wysokość wydatków na cele darowizn ustala na
    podstawie dowodu wpłaty na rachunek obdarowanego"
    Wiola

  • 5. Data: 2003-04-07 20:16:18
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    > To że parafia nie będzie miała konta bankowego nic ci nie pomoże warunek w
    > ustawie jest określony "wysokość wydatków na cele darowizn ustala na
    > podstawie dowodu wpłaty na rachunek obdarowanego"

    tak, zakladajac, ze przedmiotem darowizny sa srodki pieniezne.