  • 1. Data: 2005-01-12 18:49:50
    Temat: Rachunek do umowy zlecenia
    Od: Gosiaczek <m...@g...pl>

    Witam

    Mam pytanie jak prawidłowo wystawić rachunek za wykonanie umowy zlecenia
    opłacając ZUS. Kwota netto 3000 zł.
    Jak ma wyglądać co się od czego odejmuje i jaka jest wysokość
    składek na ubezpieczenie i czy się opłaca wszystkie składki?
    Najlepiej jak by ktoś podesłał albo podał adres www gdzie mogę
    znaleźć taki przykładowy rachunek?

    Dziękuję bardzo za wszelką pomoc.
    Gosia

  • 2. Data: 2005-01-12 19:48:40
    Temat: Re: Rachunek do umowy zlecenia
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Gosiaczek <m...@g...pl> wrote:

    > Najlepiej jak by kto? podes?a? albo poda? adres www gdzie mog?
    > znale?? taki przyk?adowy rachunek?

    http://amsnet.pl/priv/pub/rachunek_zlecenie_wzor.sxc

    Jesli ktos znajdzie blad prosze pisac.

    pozdrowienia
    p.

  • 3. Data: 2005-01-12 20:42:30
    Od: ewa29<j...@w...pl>

    Witam,
    błąd jest w składce zdrowotnej do odliczenia - nie 7,77% lecz 7,75%. .
    W związku ztym kwota do wypłaty też się nie zgadza. Poza tym na ten
    rok trzeba zmienić zdrowotne pobrane z 8,25% na 8,5% pozdrawiam.
    ewa

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2005-01-13 08:40:22
    Od: Gosiaczek <m...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Jan 2005 20:42:30 +0000, ewa29 napisał(a):

> [...]

    > W związku ztym kwota do wypłaty też się nie zgadza. Poza tym na ten
    > rok trzeba zmienić zdrowotne pobrane z 8,25% na 8,5% pozdrawiam.

    Ale o co chodzi ja pytałam jak przygotować poprawnie rachunek za umowę
    zlecenia, co się od czego odlicza. O jakim błędzie jest mowa?

    Gosia

  • 5. Data: 2005-01-13 13:52:08
    Od: Ewa<e...@o...pl>

    Mówimy o tym: