  • 21. Data: 2002-04-16 18:15:58
    Temat: Re: Re: Zly nip - jakie konsekwencje?
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze s...@s...pl:

    > Kilka lat temu czytałem o przypadku gdzie pani podała w zeznaniu nip
    > zakładu pracy i mimo tego, że wszyscy uznali, że jest to oczywista
    > pomyłka to pani dostała karę.

    Nie wykluczone, ale to raczej jednostkowe przypadki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 22. Data: 2002-04-17 13:36:21
    Temat: Re: Re: Re: Zly nip - jakie konsekwencje?
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Tue, 16 Apr 2002 09:36:12 +0200, "Sark" <w...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Użytkownik "Sławomir Dąbrowski" <s...@s...pl>
    >napisał w wiadomości

    >podała w zeznaniu nip
    >jest to oczywista
    >
    >A czy tonie była przypadkiem sprawa jednej
    >mauczycielki, która na koniec sam prokurator
    >prsepraszał za to co ją spotkało ?

    Owszem, nauczycielki, ale o przeprosinach pana prokuratora nic tam nie
    było napisane.

    Sławomir Dąbrowski