    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Rozliczenia miedzyokresowe kosztow
    Date: Fri, 13 Feb 2004 16:42:24 +0100

    On Fri, 13 Feb 2004, Maddy wrote:

    >+ Użytkownik grynio001 napisał:
    [...]
    >+ > To co w tym przypadku? Ja chyba jednak rozlicze to miedzyokresowo.
    [...]
    >+ Ale o ile pamietam była to kwota 500zł, a więc na tyle mała że ujęcie
    >+ jej calej w roku 2003 spowodowałoby błąd w kosztach rzędu 40zł. Za to
    >+ nikomu głowy nie urwą.
    >+ Zwłaszca że nie jest do końca rozstrzygnięte czy koszty dotyczące
    >+ ogólnie działania firmy a nie bezpośrednio przychodu, w ogole nalezy
    >+ rozbijać, nawet na lata.

    Zastrzegając że świadom jestem iż w .pl zasada precedensu nie obowiązuje
    to za nierozbijaniem przemawia zacytowany tu wzglęnie niedawno wyrok
    sądowy. Przyjmując iż chwilowo "urzędowego" stanowiska przeciwnego brak
    to podejrzewając ze również za rozbicie głowy może nie urwą :) - wręcz
    wypadałoby uważać że nierozbijanie jest "lepsze" :)
    A swoją drogą... może zabiorę się kiedyś do skompletowania takich
    pożytecznych wyroków w postaci "papierowej" do ew. poczytania
    w razie kontroli :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)