    From: hikikomorisan <h...@a...pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Rząd chce opodatkować szybki internet
    Date: Wed, 22 Jan 2014 22:36:43 +0100

    > Trzeba przyznać, że taki flejm przyczynia się do "wzrostu świadomości
    > prawnej" czytelników, bo też nie wiedziałem o przepisie wyłączającym
    > okablowanie z podatku :)

    PRzepisy i biurwokracja jest zbyt skomplikowana i rozbuchana. Efekt jest
    taki, ze polowa pracujaych /prywatne firmy/ zapierdalaja na rzesze
    urzedasow komplikujacych sprawy przedsiebiorcom, na rzesze emerytow, na
    rzesze rencistow, na rzesze bezrobotnych upowaznionych do kasy, ma
    rzesze politykow i na to, zeby zaplacic podatki i jeszcze zeby cos
    zostalo. I pewnie jeszcze na kilka rzesz innych kasopijcow.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx