    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Rzepa daje popis niekompetencji???
    Date: Fri, 08 Oct 2004 09:54:41 +0200

    Użytkownik Samotnik napisał:

> [...]
    /prawo/prawo_a_2.html

    > Nie przejmuj się, ja co chwilę widzę w różnych portalach tekst "Rząd
    > chce wprowadzić 22% na Internet. Spowoduje to zwiększenie kosztów, bo
    > obecnie stawka wynosi 7%".
    >
    > Po prostu takich mamy dziennikarzy. Poczytaj dowolną gazetę - wszędzie
    > niekompetencja i klimat 'byle coś puścić do druku'.

    No wiesz, ale Rzepa? W dziale "Prawo co dnia"?
    To już lekka przesada.
    Co jak co ale na gruncie prawa i podatków ta gazeta miała opinię
    autorytetu.

    Maddy zdegustowana

    ps. juz napisałam do redakcji.. zobaczymy... kiedys Gofin podziekował mi
    za znalezinie w jednym z artykułów stwierdzenia niezgodnego nie tylko z
    rzeczywistością prawną ale i ze zdrowym rozsądkiem (autorowi wyszło że
    osoba fizyczna to inna jednostka nie posiadająca osobowości prawnej a
    potem to juz poszło w górki i artykuł zrobił się trochę SF-F więc nie
    zdzierżyłam). Podziękowali a po jakims czasie zamieścili sprostowanie w
    BI. Zobaczymy czy Rzepa w ogóle zareaguje.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl