    From: "Jacek" <c...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Samochod w EST, ale nie amortyzowany
    Date: Thu, 9 Jan 2003 13:14:25 +0100

    Andrzej R. <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Jacek" <c...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Re:
    > Z tą sklerozą nie jest chyba tak najgorzej :-)))
    > Jacku !
    > Piękne dzięki za przekazanie, ale zauważ, że sprawa dotyczyła samochodu
    > nie będącego środkiem trwałym, a użytkowanym w ramach tzw.
    kilometrówki.
    > Pozdrawiam. Andrzej.
    > Ps. A kodowanie sprawdziłem. Wydaje mi się, że mam OK.
    > Pps. Przy okazji jeszcze ciekawostka (inny wątek, ale niech tam...). Od
    > poniedziałku panienki przyjmujące w lubelskich US-ach papiery
    informują,
    > że od 1 stycznia br NIKT nie musi składać zawiadomień o formie
    > rozliczenia.

    Pierwsze moje zdanie mówiło o "podobieństwie".Znając nasz wymiar
    sprawiedliwośći,może być różnie.Nie bronię tego co napisałem.
    Szkoda tylko że tak mówią.Bardziej bym się ucieszył gdyby mówiły ,że od
    nowego roku nie płaci się podatku dochodowego.Pomarzyć dobra rzecz.
    A odnośnie kodowania to nie masz text/plain czyli do kitu.
    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet