  • 11. Data: 2012-09-22 13:49:30
    Temat: Re: Składka na NFZ
    Od: StS <"sts"@wp.pl>

    > To jest, KWA NAĆ!, twoja sprawa! I to w twoim interesie jest, żeby się
    > dowiedzieć, z jakim tytułem ubezpieczenia byłeś ubezpieczony. Nie
    > można przez całe zycie przejść licząc tylko na to, że inni wszystko za
    > ciebie zrobią.

    KWA NAĆ czego was tam uczą na prawie, że nie potraficie
    mówić ludzkim językiem. To już nie możecie podać kilka
    tz. "Tytułów" żeby laik mógł zrozumieć o co chodzi.

  • 12. Data: 2012-09-22 14:34:26
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 22 września 2012 (13:49:30) napisano:

    Innymi słowy:
    Dlaczego niby miałbyś być ubezpieczony?

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 13. Data: 2012-09-22 14:48:40
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    StS" <"sts wrote:

    > KWA NAĆ czego was tam uczą na prawie, że nie potraficie
    > mówić ludzkim językiem. To już nie możecie podać kilka
    > tz. "Tytułów" żeby laik mógł zrozumieć o co chodzi.

    Stawiam orzeszki, że żaden prawnik tu nie zagląda.
    Po ludzku to jest tak - byłeś ubezpieczony bo:
    byłeś pracownikiem, rolnikiem, księdzem, żołnierzem, policjantem,
    posłem, uczniem, studentem i co pewnie bliżej twojej sytuacji
    pobierającym jakieś zasiłki, rentę i dwieście innych przypadków z ustawy.
    Napisz więc kto i dlaczego płacił składkę, to wtedy może ktoś coś podpowie.
    Zazwyczaj nie ma tylu chętnych do pomocy co dziś, a Ty ich i tak olewasz.

  • 14. Data: 2012-09-22 14:53:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello StS,

    Saturday, September 22, 2012, 1:49:30 PM, you wrote:

    > KWA NAĆ

    Nauczyć gówniarza, to chodzi i powtarza...

    > czego was tam uczą na prawie,

    A skąd ci przyszło do głowy, że tu są jacys prawnicy?

    > że nie potraficie mówić ludzkim językiem.

    Staramy się. Ale szklane kule nie stanowią standardowego wyposażenia
    czytelników tej grupy.

    > To już nie możecie podać kilka tz. "Tytułów" żeby laik mógł
    > zrozumieć o co chodzi.

    Proszę bardzo - moje tytuły ubezpieczenia:
    011000
    051000
    Doznałeś oświecenia?

    Hint: możliwych tytułów ubezpieczenia są setki - to ty musisz wiedzieć
    z jakiego tytułu byłeś ubezpieczony i z jakiego chcesz być
    ubezpieczony teraz.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 15. Data: 2012-09-22 15:22:13
    Od: StS <"sts"@wp.pl>

    W dniu 2012-09-22 14:48, cef pisze:

> [...]
    > Zazwyczaj nie ma tylu chętnych do pomocy co dziś, a Ty ich i tak olewasz.

    Płaciło wojsko za spowodowanie kalectwa nie wiem co to może wyjaśnić.
    Nie olewam tylko zadajecie pytania na które nie wiem jak odpowiedzieć
    poza tym nie lubię jak ktoś zamiast pomóc jedno co umie zrobić to się
    wymądrzać - mam tu na myśli niejakiego RoMana.

  • 16. Data: 2012-09-22 16:12:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello StS,

    Saturday, September 22, 2012, 3:22:13 PM, you wrote:

> [...]
    > poza tym nie lubię jak ktoś zamiast pomóc jedno co umie zrobić to się
    > wymądrzać - mam tu na myśli niejakiego RoMana.

    Jesteś tym rodzajem niepełnosprawnego, którego najbardziej nie lubię:
    rozwydrzonym, rozpieszczonym maminsynkiem bez krzty samodzielności.
    Reprezentujesz totalnie roszczeniową postawę i nic nie wymagasz od
    samego siebie. Tu NIKT nie ma obowiązku w jakikolwiek sposób ci
    pomagać. To, że staramy się pomóc wynika tylko i wyłącznie z naszej
    dobrej woli.

    MASZ SIĘ DOWIEDZIEĆ, z jakiego tytułu byłeś ubezpieczony i dlaczego to
    ustało. My za ciebie tego nie zrobimy. A podajesz za malo informacji,
    żeby wysnuć jakiekolwiek sensowne wnioski.

    Obrażajac tych, którzy próbują ci pomóc nie osiągniesz niczego
    pozytywnego.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 17. Data: 2012-09-22 17:23:53
    Od: StS <"sts"@wp.pl>

    W dniu 2012-09-22 16:12, RoMan Mandziejewicz pisze:>
    > MASZ SIĘ DOWIEDZIEĆ, z jakiego tytułu byłeś ubezpieczony i dlaczego to
    > ustało. My za ciebie tego nie zrobimy. A podajesz za malo informacji,
    > żeby wysnuć jakiekolwiek sensowne wnioski.

    Starałem się odpowiedzieć na te pytania: z tytułu niezawinionego
    wypadku i zmiany przepisów odpisywania podatku nie wiem jakie
    informacje jeszcze mam podać. Stan cywilny, wykształcenie, wiek?
    Zaczynam wątpić, że dowiem się czegoś sensownego od tutejszych
    domorosłych prawników.
    Wymagasz szacunku - szanuj rozmówcę. Nie ja tutaj zaczynałem
    z uszczypliwościami.

  • 18. Data: 2012-09-22 17:44:44
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    StS" <"sts wrote:

    > Starałem się odpowiedzieć na te pytania: z tytułu niezawinionego

    Leming? Kosmita?

    --
    Włodek

    http://dino.inosak.org

  • 19. Data: 2012-09-22 17:47:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Włodzimierz,

    Saturday, September 22, 2012, 5:44:44 PM, you wrote:

    > Leming? Kosmita?

    Nie obrażaj lemingów i kosmitów.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 20. Data: 2012-09-22 17:52:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello StS,

    Saturday, September 22, 2012, 5:23:53 PM, you wrote:

    > Starałem się odpowiedzieć na te pytania: z tytułu niezawinionego
    > wypadku i zmiany przepisów odpisywania podatku nie wiem jakie
    > informacje jeszcze mam podać.

    Masz się dowiedzieć, z jakiego tutułu UBEZPIECZENIA, KWA NAĆ!, byłeś
    ubezpieczony. Od tego, kto cię ubezpieczał a nie od nas, do jasnej
    cholery!

    > Stan cywilny, wykształcenie, wiek? Zaczynam wątpić, że dowiem
    > się czegoś sensownego od tutejszych domorosłych prawników.

    Czy ktokolwiek tutaj tytułował sie prawnikiem?

    > Wymagasz szacunku - szanuj rozmówcę. Nie ja tutaj zaczynałem
    > z uszczypliwościami.

    Obrażasz naszą inteligencję kretyńskimi pytaniami i absurdalnymi
    wymaganiami. To grupa dyskusyjna, nie towarzystwo adoracji życiowych
    niedorajd! Jeśli spodziewałeś się pieszczot, to pomyliłeś miejsca.

    --
    Best regards,
    RoMan