  • 51. Data: 2002-05-13 16:11:10
    Temat: Re: Spis Powszechny - jakie kary?
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    My tu sobie pitu-pitu o spisie powszechnym, a ja dzis dostalem z
    Barcelony, z firmy European City Guide formularz do potwierdzenia
    i uzupelnienia moich danych osobowych i opatrzenia ich swoim
    legalnym (legal) podpisem i pieczatka, ze sa zgodne. I wiedza o
    mnie wszystko! Dane napisane poprawnie po polsku (bez polskich
    znakow wprawdzie). Jakie zainetersowania, czym sie zajmuje, w
    czym pracuje. Skad? a nie wiem! W koncu tez nie rozdaje na
    wszystkie strony swoja ankiete osobowa.
    A ankieta ta dotyczy publikacji "paneuropejskiej,
    interdyscyplinarnej (tak napisane!) ksiegi adresowej i
    przewodnika internetowego dla potencjalnych kontaktow
    biznesowych". Pozadane jest takze dolaczenie krotkiej wiadomosci
    o swoim biznesie, przeslanie wizytowki i broszury informacyjnej.
    No i co? Moze by tak zlezc z tego drzewa? Europa za drzwiami!
    WSm

  • 52. Data: 2002-05-13 18:17:26
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...
    > I, wiesz, jakoś tak nie mam chęci płacić 10zł za bilet
    > jednorazowy tylko dlatego, że 75-85% społeczeństwa uważa
    > że mała kradzież to żadna kradzież - a z kolei kierowca
    > chciałby też coś jeść :>
    > Jak dla mnie jest różnica w ukaraniu za niezapłacenie podatku

    Moja wina - nie doczytałem o kobuchach. Ja się z Tobą zgadzam, ale strasznie
    dawno nie widziałem żadnego, bo nie jechałem tramwajem ani autobusem:-)
    Ja również nie mam pretensji do kontrolerów skarbowych jeśli wykryją celowy
    (lub przypadkowy) uszczerbek podatkowy.
    Nie cierpię jednak ich czepialstwa, traktowania wszystkich jak oszustów,
    kwestionowania papierów z powodów nieistotnych dla wielkości podatków.

  • 53. Data: 2002-05-13 19:20:47
    Od: "WW" <w...@p...rtk.net.pl>

    : Ale ja widziałem tylko jedną rachmistrzynię, która do mnie przyszła.
    : A przyjąłem ją ozięble, mając zamiar spławić "na drzewo".
    : Ale tak się złożyło, że wdałem się w nią w dyskusje, bo miała niepospolitą
    : urodę - miała coś w sobie:-)
    : I jej odpowiedzi na kilka moich pytań spowodowały, że zmieniłem front i
    : umówiłem się z nią.
    : Ta "moja" jest sympatyczną świeżo "upieczoną" absolwentką studiów
    : hotelarskich, bez pracy, z malutkim dzieckiem i jest to jej szansa na
    : zarobienie paru złotych.
    : A ja chętnie pomagam ludziom sympatycznym, którzy coś chcą zrobić
    : pożytecznego.
    :
    : Tępię zaś zawzięcie, tych co na mnie nalatują.

    To ja Ci teraz powiem tak. Wlasnie przed chwila wrocilem z Warszawy /a
    mieszkam w Nowym Sączu/. Zony chwilowo nie ma bo ma inne zajecia a dzieciak
    odebral od natretnej rachmistrzyni juz 3 telefon w ciagu dnia. I wyobraz sobie
    ze cos mu przebakiwala o tym ze jak tatus przyjedzie z Warszawy to ma sie
    skontaktowac z nia /i tutaj podala numer telefonu/ bo jak nie to kara 500 czy
    5000 zl.
    Zebym chociaz wiedzial czy jest ładna to moze bym sie skontaktowal, ale w
    morde jeza na litosc boska nie straszcie mnie karami ludki rachmistrzowe:)))

    --
    +-+-+-+- Waldemar - Nowy Sącz - online:24h -+-+-+-+
    VW T4/Transporter/ - Akwarysta - Malawi

  • 54. Data: 2002-05-13 19:22:14
    Od: "WW" <w...@p...rtk.net.pl>

    Użytkownik "jerry1111" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Oni doskonale wiedza jak zyje nedza na dole i nawet wiedza co jada na codzien
    i od swieta.

    --

  • 55. Data: 2002-05-13 19:28:55
    Od: "WW" <w...@p...rtk.net.pl>

    Jesli ktos bierze pieniadze za informacje to musi udzielic prawdziwych
    informacji. Wystarczy wprowadzic odpowiedni przepis w jakies ustawie i po
    sprawie /ale sie zrymowalo/. Podpisujesz cyrograf ze bedziesz udzielal
    prawdziwych inforamcji i tyle. jesl isprawdza ze udzieliles falszywej to moga
    ci wlepic kare. I na to sie godze. Bierzesz pieniadze za cos wiec musisz byc
    rzetelny.

    A na jakiej podstawie masz dzien wolony od pracy jesli oddales krew, czy byles
    czlonkiem komisji wyborczej lub musiales stawic sie na komisje poborowa?
    Prywatni pracodawcy musza to honorowac wiec dlaczego nie maja honorowac dnia
    wolnego za udzial w spisie. oczywiscie nieplatny. wystarcza odpowiednie
    uregulowania. Pracodawca niejeden sie ucieszy bo nie zawsze ma prace dla ludu
    pracujacego.

    --

  • 56. Data: 2002-05-13 19:30:49
    Od: "WW" <w...@p...rtk.net.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne" <s...@s...com.pl> napisał
    w wiadomości news:Pine.LNX.4.21.0205131251280.13006-100000@irys.s
    tanpol.com.pl

    Jak to niwe ma? Przeciez kontrolerzy MPK to tramwajarze lub kierowcy
    autobusow. Widziales kierowce bez siedzienia. A tramwajarz ten to dopiero ma
    stolek

    --

  • 57. Data: 2002-05-13 19:45:55
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "WW" <w...@p...rtk.net.pl> napisał w wiadomości
    > Bierzesz pieniadze za cos wiec musisz byc
    > rzetelny.

    Tu mi się przypomina codzienny medialny szum: Mamy sporo dobrze
    wynagradzanych złodziei, tfu: "uczciwych inaczej", postępujących zgodnie z
    prawem

  • 58. Data: 2002-05-13 19:50:45
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Oni doskonale wiedza jak zyje nedza na dole i nawet wiedza co jada na
    codzien
    > i od swieta.

    A ja nie wiem. Ja jestem "miastowy" z średniego śląskiego miasta.
    Ja jestem zaskoczony tym , że w lokalnych hipermarketach są takie tłumy.
    Ja nie wiem gdzie i w jakim wymiarze jest ta nędza.
    Ja jej nie widzę, a mam w rodzinie paru bezrobotnych, ale jakoś sobie radzą
    jak i paru meneli, ale im zawsze praca nieodpowiadała - to na nich "leję"

  • 59. Data: 2002-05-13 19:53:49
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

> [...]
    > czlonkiem komisji wyborczej lub musiales stawic sie na komisje poborowa?
    > Prywatni pracodawcy musza to honorowac wiec dlaczego nie maja honorowac

    Ale to są przypadki sporadyczne. Jednak jak taki pracownik jest mało
    atrakcyjny to trafi na listę zwolnień przy najbliższej okazji.
    Spis to masowa absencja

  • 60. Data: 2002-05-13 19:58:36
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Zebym chociaz wiedzial czy jest ładna to moze bym sie skontaktowal, ale w
    > morde jeza na litosc boska nie straszcie mnie karami ludki
    rachmistrzowe:)))

    To mielibyśmy podobne przeżycia, jakby trafiła na mojego syna. Nie
    zadzwoniłbym bym do niej. Jakby nie była urodziwa, albo się wywyższała też
    bym ją spławił. Miała farta.:-)