  • Data: 2002-10-02 11:20:51
    Temat: Re: Sprzedać sobie...
    Od: "KUCZYNSKI" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mam na magazynie trochę części, które tak naprawdę zasadziłem do
    > swojego komputera. Ponieważ jednocześnie chcę dołożyć do tego Windows
    > OEM i mieć legalny pakiet, byłoby najprzyjemniej, gdybym sprzedał je
    > sobie na FV. Czy mogę wystawić FV, gdzie wystawcą jest SC a odbiorcą
    > jeden ze wspólników (ja)? Bo słyszałem, że pracownikom nie można
    > zwykłej FV, a trzeba jakieś wewnętrzne :-(

    Hmm.....

    Jeśli się nic nie zmieniło, to żeby być legalnym posiadaczem Windows trzeba
    było spełnić conajmniej dwa z poniższych warunków:
    - oryginalny nośnik
    - licencja (hologram)
    - fa-ra (dowód) zakupu

    Czy nie możesz w tym układzie przesunąć te trochę części z magazynu (czy
    zakupu tow. H.) w koszty ?

    Pozdrowionka
    Jakub Hertman