  • Data: 2006-04-08 19:18:07
    Temat: Re: Sprzedaz akcji i podatek ?
    Od: "Tomasz" <labeo7@usun_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Baton" napisał w wiadomości
    news:e18o0u$qua$1@inews.gazeta.pl...

    > Oczywiscie masz na mysli akcje nabyte na GPW, bo imo zwolnienie dotyczy
    > tylko gpw. Czyli juz wszystkie inne akcje, udzialy etc.nalezy
    > opodatkowac...

    chyba niejasno napisalem, chodzi o to ze mam akcje kupione przed rokiem
    2004, i zgodnie z ustawa zysk z ich sprzedazy nie jest opodatkowany (nawet
    dostalem z biura maklerskiego odpowiedniego pita, na ktorym dochod wynosi
    0).
    Chodzi o to czy mam skladac Pit-38 i na nim napisac dochod ze sprzedazy
    akcji rwony 0 czy tez zlozyc np. Pit-37 i w ogole pominac ze takie akcje
    zostaly sprzedane, bo i tak nie place od nich podatku.

    pozdrawiam
    Tomek