    From: "SlawekM" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sprzedaz akcji pracowniczych
    Date: Tue, 16 Mar 2004 07:42:18 +0100

    Na stronie MInisterstwa Fninansow napisali tak:
    Od 2004 r. dochody ze sprzedaży papierów wartościowych stosownie do przepisu
    art. 30b ustawy PIT mają być opodatkowane 19% liniowym podatkiem dochodowym.
    Dochodów tych nie łączy się z dochodami z innych źródeł i wykazuje się w
    odrębnym zeznaniu podatkowym.

    Nic nie ma na temat zaliczek. Mozez podac jakies zrodlo twojej informacji .
    Wiem, ze nie zlozyli zadnego PIT13 w zwiazku ze sprzedazy akcji.
    Dziekuje i pozdrawiam, Slawek