  • 11. Data: 2011-07-28 09:44:31
    Temat: Re: Sprzedaż kremu z dodatkiem złota a obowiązek posiadania kasy fiskalnej
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-07-28 11:25, mvoicem wrote:
    > Na przykład, kiedyś miałem do sprzedania kartę SIM firmową.
    > Zrezygnowałem ze sprzedaży, bo nie mam 100% pewności że nie jest to
    > urządzenie telekomunikacyjne ...

    Sprzedaż SIM jest już prędzej usługą telekomunikacyjną, a przynajmniej
    były takie interpretacje indywidualne.

    Piotrek

  • 12. Data: 2011-07-28 17:13:34
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-07-28 11:44, Piotrek pisze:

    > Sprzedaż SIM jest już prędzej usługą telekomunikacyjną, a przynajmniej
    > były takie interpretacje indywidualne.

    Nawet tak nie żartuj.

  • 13. Data: 2011-07-28 18:29:12
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-07-28 19:13, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:
    > Nawet tak nie żartuj.

    Ale to nie ja sobie jaja robię.

    Click --> http://tinyurl.com/sim-jako-usluga
    Click --> http://tinyurl.com/sim-jako-usluga2

    Piotrek

  • 14. Data: 2011-07-29 07:25:27
    Od: Sławek <a...@w...pl>

    W dniu 28.07.2011 11:44, Piotrek pisze:

    > Sprzedaż SIM jest już prędzej usługą telekomunikacyjną, a przynajmniej
    > były takie interpretacje indywidualne.
    >
    > Piotrek
    To może drut też będzie urządzeniem telekomunikacyjnym, bo przecież
    drutem możesz telefon podłączyć. A nie daj Boże będzie posrebrzany(!)
    Większość przepisów jest tak skonstruowanych, że można je
    interpretować w absurdalny sposób, co wykorzystywane jest nagminnie
    przez wszelkiej maści kontrolerów.

    Urzędnicy cały czas siedzą i wymyślają co by tu jeszcze za przepis
    wprowadzić, aby ugruntować swoją władzę nad resztą społeczeństwa.
    I świetnie im się to udaje. Tyle, że nie potrafią (albo nie chcą!) tych
    swoich wypocin skonstruować tak, aby były jednoznaczne. I jeszcze każą
    sobie za to płacić w podatkach!

    Sławek

    EOT

  • 15. Data: 2011-07-29 07:48:15
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-07-28 20:29, Piotrek pisze:

    > Ale to nie ja sobie jaja robię.
    >
    > Click --> http://tinyurl.com/sim-jako-usluga
    > Click --> http://tinyurl.com/sim-jako-usluga2

    Chyba jednak numery sygnatur będą potrzebne

  • 16. Data: 2011-07-29 08:02:39
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-07-29 09:48, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:

    > Chyba jednak numery sygnatur będą potrzebne

    Faktycznie, nie zauważyłem że w pierwszym linku jest trzymany
    identyfikator sesji. Oto sygnatura: IPPP2/443-1127/08-4/PW

    Natomiast drugi link działa.

    A tak w ogóle to można sobie wpisać SIM do tejże wyszukiwarki i jeszcze
    parę interpretacji znjadzie.

    Piotrek

  • 17. Data: 2011-07-29 08:04:30
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-07-29 09:25, Sławek wrote:

> [...]
    > I świetnie im się to udaje. Tyle, że nie potrafią (albo nie chcą!) tych
    > swoich wypocin skonstruować tak, aby były jednoznaczne. I jeszcze każą

    No ale to przecież pretensje należy kierować do "miszczów businessu" z
    Wiejskiej, albo z innej Brukseli.

    Piotrek

  • 18. Data: 2011-08-12 21:46:13
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 28.07.2011 11:41, Piotrek wrote:

    > Rzuć sobie okiem na poniższą interpretację indywidualną:
    > http://tinyurl.com/produkt-zaw-metale-szlachetne
    >
    > Sytuacja w sumie podobna do opisanej przez Ciebie.

    > IMHO podchodzisz do problemu zbyt zachowawczo. Ale oczywiście każdy bawi
    > się za swoje pieniądze.
    >
    > Ażeby mieć 100% pewność zasugeruj klientowi wystąpienie o interpretację
    > indywidualną, na co Ci już zwracano uwagę.

    Tylko że to może być samobój, tak jak z interpretacjami odnośnie
    integralności i autentyczności faktur, które to (interpretacje) kończą
    się na: "tutejszy organ potwierdza stanowisko podatnika, jeśli tylko
    opisana technika zapewnia integralność i autencztyczność".
    Tudzież tak jak z intepretacjami odnośnie stosowania art. 28b uptu -
    "tutejszy organ zgadza się z podatnikiem, oczywiście przy założeniu że
    kontrahent jest podatnikiem w rozumieniu art. 28a".

    Tomek