  • Data: 2007-01-11 12:33:36
    Temat: Re: Sprzedaż licencji
    Od: "GP" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:eo56ec$l27$2@opal.futuro.pl...

    > To zależy.
    >
    > Kol 7 - jeśli napisaliśmy program i sprzedajemy licencję, a także jeśli
    > prowadzimy sprzedaż czyichś licencji.
    >
    > Kol 8 - jeśli np kupiliśmy program dla siebie, a po roku użytkowanai go
    > odsprzedajemy

    Dzięki za odpowiedź, mój przypadek kwalifikuje się pod punkt pierwszy, ale
    mam pewne wątpliwości.
    Ja - będąc sprzedawcą produktów licencjonowanych - traktowałabym sprzedaż
    czyichś licencji w ramach dg jako kwalifikującą się do kol. 8, natomiast
    program kupiony dla siebie i później odsprzedawany - do kol.7 (tak jak
    przychód od zbywanych środków trwałych używanych do dg - jako że nie jest
    przedmiotem mojej dział. sprzedaż sprzętu komputerowego, a jedynie
    wyprzedaję niepotrzebny mi w tej chwili komputer).
    Ale w przypadku , o który pytałam zachodzi sytuacja, gdzie jestem autorem
    programu, na który udzielam komuś licencji - też wydawało mi się, że kol.7,
    ale potrzebowałam potwierdzenia.
    Może ktoś jeszcze się odezwie. Gotfryd?
    Pozdr. Graszka.