    From: dddddddd <f...@e...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sprzedaż samochodu a podatek VAT.
    Date: Mon, 10 Nov 2014 11:16:56 +0100

    W dniu 2014-11-10 09:42, Liwiusz pisze:

    > No tak, już rozumiem gdzie błądzisz. Faktura też jest umową sprzedaży.

    no tak, na myśli miałem druczek z napisem "Umowa kupna-sprzedaży" a nie
    "Faktura VAT" :)

    > jw.
    >
    > Umowa sprzedaży zawierana jest z samego faktu kupna, bez znaczenia czy z
    > VATem czy bez. Często jest zawierana w formie ustnej.

    no właśnie - dla mnie faktura to faktura, umowa to umowa, podatek to coś
    co dodaje pracy mojej księgowej i odejmuje gotówki z mojego konta. :)
    Chciałbym o tym wszystkim jak najmniej wiedzieć, przynajmniej do momentu
    w którym nie zechciałbym otworzyć biura rachunkowego :)
    Nie mniej przyjmuję do wiadomości (choć tych pojęć będę używał jak
    dotychczas)

    Łukasz