    From: Tomek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Srodek trwaly - problem z amortyzacja.
    Date: Sat, 04 Jul 2009 17:52:56 +0200

    Dnia 04-07-2009 o 14:34:51 <b...@i...pl> napisał(a):

    > No i POJAWILO MI SIE zwiekszenie wartosci srodka trwalego [naprawde,
    > przyjmijcie to do wiadomosci przeciez to nie byl jedyny wydatek na auto w ciagu
    > roku! NIE PYTALEM o to czy sie pojawi zwiekszenie, tylko informuje ze sie
    > POJAWILO!] takie, ze laczna wartosc srodka trwalego - auta - wykracza poza 3500
    > zl...

    Po przeczytaniu tego akapitu nie wiem co sądzić, pomóż więc:
    1) Dalej nie doczytałeś updof, art. 22g ust. 17
    2) Doczytałeś i rozumiesz kiedy, w rozumieniu ustawy, środek trwały jest ulepszony

    > [Pytanie bylo co zrobic teraz kiedy wartosc poczatkowa srodka trwalego WZROSLA
    > POWYZEJ 3500 zl,

    A po przeczytaniu tego mam dziwne wrażenie że jednak pkt (1) powyżej jest prawidłowy,
    bo gdybys doczytał art. 22g ust. 17 to byś wiedział że nie ma najmniejszego znaczenia
    czy wartość ŚT wzrosła, czy wzrosła powyżej 3500zł, czy powyżej 100000zł, natomiast
    znaczenie ma to, czy ŚT został ulepszony w rozumieniu podatkowym.

    W świetle tego:

    > To TEZ NIE JEST odpowiedz na moj problem.

    wydaje się być cokolwiek naciąganym stwierdzeniem.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek