  • Data: 2020-01-03 23:04:30
    Temat: Re: Telefon za 3000 - koszt czy wyposażenie?
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.01.2020 o 18:57, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Czemu nie ?

    Bo nazywanie sprzętu do 10tys. środkiem trwałym to trochę przegięcie.

    > Widac nie czytales linkow Wojtka, jak to tak naprawde zliberalizowali :-P

    A czego konkretnie nie doczytałem? Co nie pasuje?
    (Przypomnę dla zasady, że to ja wrzuciłem linka z instrukcją.)
    Bo mam wrażenie, że to właśnie Wojtek nie doczytał, że nie trzeba tego
    wrzucać ani do ŚT, ani do ew. wyposażenia (jeżeli planuje używać dłużej
    niż rok).

    Więc konkretnie, czego nie doczytałem?

    > I pieknie jest, dopoki nie zapomnisz zlikwidowac przed uplywem roku :-)

    Czego zlikwidować?
    No ludzie kochani... zacznijcie w końcu czytać ze zrozumieniem.
    To naprawdę takie trudne?

    Pozdrawiam
    Piotr