  • Data: 2020-01-04 16:03:59
    Temat: Re: Telefon za 3000 - koszt czy wyposażenie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 3 Jan 2020 23:04:30 +0100, Kviat napisał(a):

    > Bo nazywanie sprzętu do 10tys. środkiem trwałym to trochę przegięcie.

    to jest jednak srodek trwaly, a nie drogi :-)

    Przegiecie to moze byc comiesieczne amortyzowanie kalkulatora za 20 zl
    :-)

    > A czego konkretnie nie doczytałem? Co nie pasuje?
    > (Przypomnę dla zasady, że to ja wrzuciłem linka z instrukcją.)

    Ok, Ty wrzuciles.
    A konkretnie to akapit "co zrobic, jak wyposazenie bedzie uzyte dluzej
    niz rok".
    Ale ja tez nie doczytalem, to tylko wyposazenie o cenie (wartosci)
    ponad 10 tys

    > Bo mam wrażenie, że to właśnie Wojtek nie doczytał, że nie trzeba tego
    > wrzucać ani do ŚT, ani do ew. wyposażenia (jeżeli planuje używać dłużej
    > niż rok).

    Eee - chyba jednak trzeba.

    > Czego zlikwidować?

    Wyposazenia. Ale faktycznie - o cenie przekraczajacej 10kzl

    > No ludzie kochani... zacznijcie w końcu czytać ze zrozumieniem.
    > To naprawdę takie trudne?

    Nasze przepisy ? Czasem bardzo trudne.

    J.