  • 11. Data: 2002-04-11 12:59:44
    Temat: Re: US żąda wyjasnien
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Jano <m...@h...gula> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@h...gula...

    > Kiedys jak kupno auta trzeba bylo zglaszac w US

    Kiedy to bylo i na czym polegalo?

    Karol

  • 12. Data: 2002-04-11 13:03:23
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@b...com> napisał w wiadomości
    > Kiedy to bylo i na czym polegalo?

    Za Gomółki i wcześniej

  • 13. Data: 2002-04-11 13:06:15
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik inkoguto <p...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a941ik$51i$...@n...tpi.pl...

    > Użytkownik "Karol" <a...@b...com> napisał w wiadomości
    >
    > Za Gomółki i wcześniej

    :-)

    No tak. Wtedy w urzedach (nie tylko skarbowych-jezeli juz takie byly) mogli
    sie zajmowac takimi bzdetami.

    Karol

  • 14. Data: 2002-04-15 08:23:51
    Od: Jano <m...@h...gula>

    Karol napisał:

    > :-)
    >
    > No tak. Wtedy w urzedach (nie tylko skarbowych-jezeli juz takie byly) mogli
    > sie zajmowac takimi bzdetami.
    >
    > Karol

    Nie, nie - 7lat i 4 lata temu.
    --
    Pozdrowienia
    J.

  • 15. Data: 2002-04-18 08:57:23
    Od: m...@b...pbks.USUN.pl

    Matovy wrote:

    > Użytkownik ">>Waldemar<<" <w...@p...rtk.net.pl> napisał w wiadomości

    > 000,
    >
    > jak wszystko zawiedzie można powiedzić, że dochody pochodzš z płatnej
    > miłości świadczonej osobiście PKWiU XXX69 ;)
    > i to nie jest żart (może za wyjštkiem tego PKWiU) - to akurat nie jest
    > jeszcze opodatkowane

    ja to przechodzilem , wqrzac ich nierzadem mozesz ale nie musisz ....
    zgodnie z prawem mozesz otrzymywac darowizny od innych
    do jakiejs kwoty zwolnione sa one z podatku - im blizsza rodzina tym z wiekszej

    jesli nie przekraczasz tej kwoty to nie musisz skladac zeznan
    wiec pozbieraj to wszystko i wykaz darowizny od rodziny i zanjomych
    tak zeby tych kwot nie przekroczyc - najwyzej poprosza ciocie o potwierdzenie
    a jej bedzie latwiej powiedziec ze to oszczetnosci - bo suma bedzie mniejsza

    pozdrawiam

  • 16. Data: 2002-04-18 13:11:42
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik "Jano" <m...@h...gula> napisał w wiadomości

    mogli

    > Nie, nie - 7lat i 4 lata temu.

    Kupowalem auto 10 lat temu i nie pamietam, zeby byl obowiazek zglaszania
    zakupu do US.
    Istnial natomiast (i istnieje nadal tylko inaczej sie nazywa) obowiazek
    uiszczenia oplaty skarbowej od transakcji sprzedazy, ale nazywanie tego
    "obowiazkiem zglaszania" to IMO lekkie nieporozumienie.

    Karol

  • 17. Data: 2002-04-19 10:19:18
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    wiekszej

    > jesli nie przekraczasz tej kwoty to nie musisz skladac zeznan

    obawiam się, że nie masz racji - przynajmniej rozporządzenie w sprawie
    obowiązku składania zeznań podatkowych przez podatników podatku od spadków i
    darowizn nic nie wspomina, żeby obowiązek składania zeznania zależał od
    wysokości darowizny - jedyny wyjątek od obowiązku składania zeznań stanowią
    akty notarialne - tylko, że w tym przypadku podatek oblicza i potrąca
    notariusz

  • 18. Data: 2002-04-19 11:06:29
    Temat: Re: Re: US żąda wyjasnien
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Fri, 19 Apr 2002 12:19:18 +0200, "Matovy"
    <a...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >wysokości darowizny - jedyny wyjątek od obowiązku składania zeznań stanowią
    >akty notarialne - tylko, że w tym przypadku podatek oblicza i potrąca

    Czy nie jest tak, że należy złożyć zeznanie gdy wystąpi obowiązek
    podatkowy, czyli dopiero po przekroczeniu progu? Kiedyś tak było.

    Sławomir Dąbrowski