  • 11. Data: 2011-03-27 13:44:53
    Temat: Re: Ujecie PIT8C w PIT37
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-03-27 15:00, SDD pisze:
    > Użytkownik "animka"<a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Od nagrody rzeczowej?
    > Czyli co - wygral parasol i mu utracili rączkę w ten sposob potracajac
    > podatek?
    > Moze po raz pierwszy pomysl, zanim cokolwiek napiszesz.

    To była rzeczowa nagroda? Myślałam, że pieniężna.

    --
    animka

  • 12. Data: 2011-03-27 13:48:23
    Od: Sws <s...@p...onet.pl>

    > To była rzeczowa nagroda? Myślałam, że pieniężna.

    Tak to była nagroda rzeczowa - przedmiot.
    Czyli musze odprowadzic 10% czy tez 18% od tej kwoty nagrody?

    M.K.

  • 13. Data: 2011-03-27 13:51:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/27/2011 8:44 AM, animka wrote:
    > To była rzeczowa nagroda? Myślałam, że pieniężna.

    nie myśl. czytaj.

  • 14. Data: 2011-03-27 14:05:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/27/2011 8:48 AM, Sws wrote:

    > Tak to była nagroda rzeczowa - przedmiot.
    > Czyli musze odprowadzic 10% czy tez 18% od tej kwoty nagrody?

    tyle ile wychodzi ci normalna skala podatkowa.
    dopisujesz to normalnie do pit.
    Na pewno nie 10%, bo niczego w konkursie nie wygrałeś.
    Dodatkowo zryczałtowany podatek 10% odprowadza organizotor konkursu,
    wiec nawet jakbyś coś wygrał, to te 48 zł musiałbyś najpierw sam
    organizatorowi wpłacić, zanim dostałbys nagrodę.

    Nie wiem, czemu ale w ustawie zapisali sobie, ze dochody od ktorych nie
    zostały odprowadzone zaliczki rozlicza sie na pit-36 a nie 37. Ale tego
    nawet w US nie wiedzą.

  • 15. Data: 2011-03-27 15:09:44
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-03-27 15:48, Sws pisze:

    > Tak to była nagroda rzeczowa - przedmiot.
    > Czyli musze odprowadzic 10% czy tez 18% od tej kwoty nagrody?

    Kuz bym w tym czasie "100 razy zadzwoniła" do Urzędu Skarbowego i
    zapytała, po co czytać gdybajacych.
    Podam Ci nunery telefonów jakie ja mam zapisane:
    22 5486762
    22 5486749
    22 5486775
    22 8486151
    22 6470056 (Centrala)

    --
    animka

  • 16. Data: 2011-03-27 15:15:09
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-03-27 17:09, animka pisze:

    > Kuz bym w tym czasie "100 razy zadzwoniła" do Urzędu Skarbowego

    Sorry za literówkę. Powinno być: "Już".

    --
    animka

  • 17. Data: 2011-03-27 15:59:41
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    animka wrote:

    > Kuz bym w tym czasie "100 razy zadzwoniła" do Urzędu Skarbowego i
    > zapytała,

    A tam takie same animki by powiedziały, że 32% bez uwzględniania
    rocznego odpisu zmniejszającego z tytułu użycia
    w ciągu roku nierejestrowanych nagród o których mowa w art 20 ust 1 pkt b)

    I co wtedy?

  • 18. Data: 2011-03-27 16:40:57
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > tyle ile wychodzi ci normalna skala podatkowa.
    > dopisujesz to normalnie do pit.
    > Na pewno nie 10%, bo niczego w konkursie nie wygrałeś.

    Nie wygrał? Nagrody się nie wygrywa?

    MJ

  • 19. Data: 2011-03-27 17:30:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/27/2011 11:40 AM, Michal Jankowski wrote:

    > Nie wygrał? Nagrody się nie wygrywa?

    czy ktoś wreszcie mógłby ruszyć swoje cztery litery i wejść na strone
    www.programfachowiec.pl i przeczytać regulamin?

  • 20. Data: 2011-03-27 18:09:22
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > czy ktoś wreszcie mógłby ruszyć swoje cztery litery i wejść na strone
    > www.programfachowiec.pl i przeczytać regulamin?

    Czyli to program lojalnościowy.

    Wiec po prostu trzeba wpisac do PIT-36 i tyle

    Pozdrawiam
    SDD