    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Umowa darowizny.
    Date: Wed, 10 Jul 2013 13:27:21 -0500

    poszukiwacz wrote:

    > Umowa darowizny nieruchomości powinna być zawarta w formie aktu
    > notarialnego.

    no

    > A w pozostałych przypadkach darowizn wystarcza dokument z datą pewną.

    taki papierek jest warty tyle ile papier toaletowy.
    do momentu wykonanie darowizny. wtedy nabierze wartosci dowodowej w
    razie czego.

    > Czyli kwit przelewu/wpłaty gotówkowej z datownikiem i tytułem
    > przelewu/wpłaty

    to nie jest umowa darowizny miedzy stronami

    > albo pisemna umowa z poświadczonymi podpisami
    > albo bez poświadczonych podpisów o ile notariusz poświadczy na takim
    > dokumencie prywatnym datę okazania mu tego dokumentu.

    jak wyzej.

    umowa zawarta w formie innej niz notarialna jest z mocy prawa niewazna,
    az do moemtu jej wykonania.

    wiec jak ci napisze, ze darowuje ci moj samochod to dopoki ci nie dam
    kluczykow do reki mozesz sobie ta karte powiesic na scianie bo samochod
    twoj nie bedzie.