  • Data: 2008-04-08 21:54:49
    Temat: Re: Uniewaznienie pieczatki
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 8 Apr 2008, Maddy wrote:

    > Jak dowiedziesz, że nie wyrabiałeś drugiej pieczątki żeby potem robić
    > przekręty i się tłumaczyć podrobieniem?
    > To że "ekspertyza" wykaże że to nie woja oficjalna pieczątka nie znaczy
    > że nie masz w szufladzie jeszcze 10 dodatkowych.

    Ale prawdą jest, że spotyka się *umowne* regulacje dotyczące
    pieczątek. Kiedyś (prawda, że w zeszłym tysiącleciu, ale już
    w III RP) spotkałem się z takim czymś przy banku (żądał
    tych samych pieczątek, ktorymi pieczętowano umowę z nim).
    W sumie przeszkód nie widać, działa równie skutecznie jak
    hasła jednorazowe (dziś, w bankach internetowych), no może
    większych umiejętności wymaga (bo nie każdy da rady sobie
    z odróżnieniem odcisku).

    > Pieczątka NIC nie znaczy.

    Y tam.
    Na paragonie niefiskalnym za materiały biurowe może znaczyć dużo ;)

    > Czasami ułatwia życie, czasami jakiś urząd się
    > przyczepi że ma być - kiedyś generowałam na potrzeby NASK (muzeum nie
    > firma, bez pieczątki nie przepiszą domeny i tyle)

    Ja sobie pieczątkę wyrobiłem przy zakładaniu DG, żeby "przejść" sprawę
    telefonu w TPSA :) (to było KIEDYŚ, ale było).

    :)

    pzdr, Gotfryd