  • 1. Data: 2003-12-28 13:20:00
    Temat: Uslugi informatyczne, instalowanie oprogramowania OpenSource
    Od: Jaro <n...@n...spam>

    Witajcie!

    Jestem studentem informatyki. Nie stac mnie na zalozenie dzialalnosci
    gospodarczej. Chcialbym zarabiac wykonujac witryny WWW dla firm, oraz
    instalowac oprogramowanie OpenSource, systemy Linux, pakiety biurowe,
    serwery WWW, bramy internetowe itd. Oczywiscie chce aby bylo to legalne i
    chce odprowadzac podatki. Dodam ze jeszcze nigdzie nie pracowalem i nigdy
    sie nie rozliczalem. Mozecie mi cos poradzic w tej kwestii? Na co musze
    zwrocic uwage? Gdzie moglbym znalezc materialy na temat rodzajow umow,
    calkowicie podstawowa wiedza.

    Pozdrowienia,
    Jaro

  • 2. Data: 2003-12-28 14:29:57
    Od: "Radzio" <a...@W...pl>

    Szanowny Jaro <n...@n...spam> napisal:

    > Oczywiscie chce aby bylo to
    > legalne i chce odprowadzac podatki.

    moze umowa o dzielo lub umowa zlecenie...

    pozdrawiam,
    radzio
    --
    Klub Zbuntowanych Kaleczniaków
    www.kaleczniaki.prv.pl

  • 3. Data: 2003-12-28 16:41:02
    Od: Jaro <n...@n...spam>

    > moze umowa o dzielo lub umowa zlecenie...

    Nie mam jeszcze NIPu, czy aby moc skladac formularz do urzedu o jego
    przyznanie, musze miec pracodawce? Czy do podpisania tych umow jest w ogole
    potrzebny NIP?

    Jaro

  • 4. Data: 2003-12-28 17:39:51
    Od: "H4rpik" <h...@t...pl.nospam>

    > Nie mam jeszcze NIPu, czy aby moc skladac formularz do urzedu o jego
    > przyznanie, musze miec pracodawce? Czy do podpisania tych umow jest w
    ogole
    > potrzebny NIP?

    Nie musisz miec pracodawcy zeby miec numer NIP.

    Harpik