  • 11. Data: 2006-02-07 18:46:02
    Temat: Re: VAT w wysyłkach Poczty Polskiej a faktury
    Od: t <a...@g...pl>

    Samotnik wrote:

    > No z 0% to raczej na pewno nie :)

    Wg mojego US export uslug do UE jest na 0% wiec rzecz to plynna :)

  • 12. Data: 2006-02-08 22:45:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 7 Feb 2006, "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" wrote:

    > Wg mojego US nie. Poczta Polska korzysta z przedmiotowo-podmiotowego
    > zwolnienia z VAT (czy jakoś tak). Takie swoiste rozumienie wolnego rynku...

    O ile rozumiem zdanie że "nie może refakturować", to kolejne zdanie
    nijak się do niego nie odnosi!
    Przecież rewfaktura m.in. wyróżnia się tym że wolno ją wystawić na
    czynność do której m.in. nie mamy upranień - dajmy na to refakturę
    na część prądu, mimo że:
    - nie jesteśmy podatnikiem akcyzy (!)
    - nie mamy uprawnień ZE do obrotu energią (to jest INNA
    sprawa, niż akcyza)

    Zaznaczam: ja WIDZĘ pewne argumenty przeciw refakturze.
    Ale argument który podajesz dotyczy ZWYKŁEJ faktury, czyli
    po (uprzednim!) obaleniu tezy że nie może być mowy o refakturze.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 13. Data: 2006-02-10 17:02:31
    Od: "Andżelika Tokarska" <a...@c...pl>

    jeśli jesteś VAT-owcem, to refakturując nie możesz marżować, ale musisz
    doliczać VAT!!!