  • 1. Data: 2008-05-18 15:16:08
    Temat: Wezwanie do US
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    Czolem grupo

    Sytuacja:

    Brat moj odnalazl w skrzynce pocztowej pod moim adresem zameldowania na
    pobyt staly awizo (przesylka listowna polecona - Urzad Skarbowy).

    Nie mam mozliwosci jej odebrac przed uplywem terminu podjecia, poniewaz
    czasowo zamieszkuje w innym miescie (co zglosilem do wlasciwego US
    miesiac temu na formularzu NIP-3).

    Co zrobilem: wyslalem niezwolcznie maila do poprzednio wlasciwego US z
    informacja jak wyzej i prosba o przeslanie korespondencji na adres aktualny.

    Korespondencja dotyczy prawdopodobnie zeznania rocznego.

    Czy postapilem prawidlowo, czy cos tu mozna bylo zrobic lepiej?
    Czy poprzedni US powinien przeslac moje kwity do aktualnego, czy moga
    mnie ciagac 200km celem zlozenia wyjasnien?

    Pozdrawiam
    Wieslaw

  • 2. Data: 2008-05-18 18:40:43
    Temat: Re: Wezwanie do US
    Od: andrzej <a...@g...com>

    > czasowo zamieszkuje w innym miescie (co zglosilem do wlasciwego US
    > miesiac temu na formularzu NIP-3).

    ... miesiąc temu? czyli na dzień 31.12.07 podlegałeś pod "stary" US;

    > Czy poprzedni US powinien przeslac moje kwity do aktualnego, czy moga
    > mnie ciagac 200km celem zlozenia wyjasnien?

    w starym US powinieneś złożyć zeznanie roczne, wszelkie sprawy jakie
    masz do uregulowania z fiskusem za rok 2007 będziesz musiał wypełnić
    właśnie tam... więc US raczej twoich "kwitów" nie prześle do nowego.

    Nie powinno być jednak problemów aby załatwić wszelkie sprawy za
    pośrednictwem poczty, nie musisz jechać te 200 km:) Jedynie dowiedz
    się o co chodzi, przedzwoń lub lepiej napisz pismo z wyjaśnieniami do
    US. Potem już tylko zrób co będą od Ciebie wymagać... i wyślij to
    pocztą.

  • 3. Data: 2008-05-18 18:42:13
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Co zrobilem: wyslalem niezwolcznie maila do poprzednio wlasciwego US z
    > informacja jak wyzej i prosba o przeslanie korespondencji na adres aktualny.

    To akurat postąpiłeś zupełnie na swoją niekorzysc. Jak sie nie stawisz w
    terminie wskazanym w tym wezwaniu to nałożą ci karę. A jak sie odwołasz
    to pokazą ci maila, ze o tym wiedziałes.

    :)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 4. Data: 2008-05-18 20:17:30
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    KsZZysiek wrote:

> [...]
    > terminie wskazanym w tym wezwaniu to nałożą ci karę. A jak sie odwołasz
    > to pokazą ci maila, ze o tym wiedziałes.

    Ale ja wezwania nie widzialem... Wiem tylko ze czeka na poczcie. Co do
    wlasciwosci poprzedniego US sie zgodze (bo byl wlasciwy na 31.12.2007),
    ale adres do doreczen chyba powinien ich obowiazywac aktualny? Jesli
    kiedys mieszkalem 600km stad i tam mialem wlasciwosc US, to US moze mi
    pod _stary_i_nieaktualny_ adres skutecznie doreczac, tylko dlatego ze
    kiedys tam przebywalem?

    Wieslaw

  • 5. Data: 2008-05-19 11:40:48
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    IMHO masz rację.

    BTW dla takich jest osobna alejka na cmentarzu...
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2008-05-19 18:41:33
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > ale adres do doreczen chyba powinien ich obowiazywac aktualny? Jesli

    A czy złożyłes NIP-3 po zmianie miejsca zamieszkania ? Nie ? No to urzad
    wysłał dokumenty pod aktualny DLA NIEGO adres.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 7. Data: 2008-05-19 18:48:36
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    KsZZysiek w <news:MPG.229be84a6f49eb3d989992@news.task.gda.pl>:

    > A czy złożyłes NIP-3 po zmianie miejsca zamieszkania ? Nie ? No to urzad
    > wysłał dokumenty pod aktualny DLA NIEGO adres.

    Czytanie nawet bez zrozumienia sie kłania...

    <q Message-ID: <g0ph7o$uig$1@news.onet.pl> >
    (co zglosilem do wlasciwego US
    miesiac temu na formularzu NIP-3).
    </q>

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 8. Data: 2008-05-19 20:17:08
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Czytanie nawet bez zrozumienia sie kłania...
    > <q Message-ID: <g0ph7o$uig$1@news.onet.pl> >
    > (co zglosilem do wlasciwego US
    > miesiac temu na formularzu NIP-3).
    > </q>

    Zrozumiałes co napisał ? Z tego co z w/w widać to nie. To moze ci
    zacytuje bo jak widac jedyne co jesteś w stanie to pomawiac innych o
    swoje kompleksy.

    >Brat moj odnalazl w skrzynce pocztowej pod moim adresem zameldowania na
    >pobyt staly awizo (przesylka listowna polecona - Urzad Skarbowy).

    Przemyslales to sobie ? :) Znalazł awizo .... rozumiesz ? AWIZO ....

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 9. Data: 2008-05-19 20:37:32
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    KsZZysiek w <news:MPG.229bfeb343533611989995@news.task.gda.pl>:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Zrozumiałes co napisał ?

    Jak najbardziej. Również to o co pytałeś...

    > Z tego co z w/w widać to nie. To moze ci
    > zacytuje bo jak widac jedyne co jesteś w stanie to pomawiac innych o
    > swoje kompleksy.

    > Przemyslales to sobie ? :) Znalazł awizo .... rozumiesz ? AWIZO ....

    Powiedz, dlaczego usiłujesz, wycinając cytaty (czyli to o co pytałeś),
    wprowadzić zamieszanie?

    Tu:
    A czy złożyłes NIP-3 po zmianie miejsca zamieszkania ?
    </q>

    Odpowiedź na swoje pytanie masz w pierwszej wiadomości w wątku. Dla Ciebie
    ja zacytowałem w mojej poprzednie wiadomości, byłeś łaskaw tego nie wyciąć i
    w ten sposób mam okazję ja podkreślić w tej wiadomości znakami ^^^^^^^^^^^^

    Reasumując:
    dopytujesz się autora czy złożył NIP-3, a autor o fakcie złożenia NIP-3
    napisał na wstępie...

    Tak wiec na wprost widać, że nikogo nie pomawiam, tylko stwierdzam fakty, a
    że te zaprzeczają temu co mozna przeczytac na stronach z Twojej sygnaturki:
    "Chcesz wiedzieć kim jesteś, to zrób enneagram Mój wynik to 1w2." "1 -
    Perfekcjonista", to nie mój problem.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]