    From: " Krzysiek" <z...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wynajem mieszkania - dzialalnosc gospodarcza ?
    Date: Wed, 21 Nov 2007 08:43:23 +0000 (UTC)

    > Tyle tylko, że jak się nie prowadzi DG to nie można wybrać liniowego dla
    > najmu - o ile mnie pamięć nie myli.
    >
    > A być może Koledze chodzi o nie łączenie przychodów z najmu i etatu.

    > Piotrek

    Chodzi o to, zeby bylo jak najlepiej ;-)

    Myslalem, ze jest to najlepszy sposob na odliczanie VAT'u i innych kosztow
    remontu (wydaje mi sie to proste - jako firma inwestuje, odliczam sobie potem
    koszty inwestycji od uzyskanego dochodu).

    Tak - jestem swiadomy, ze skladke na ub. zdrowotne trzeba placic. Aczkolwiek,
    to mieszkanie nie jest jedyna rzecza jaka sie chce zajmowac, tak wiec traktuje
    to (a raczej mam nadzieje ze tak sie da) jako dodatkowa forme dzialalnosci
    firmy.

    /Krzys