    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wyrok ETS, samochody z kratką
    Date: 23 Dec 2008 13:15:57 GMT

    jureq w <news:giqmus$sli$1@news3.onet>:

    > w dniu 01.05.2004 zlikwidowano wcześniej obowiązujące ograniczenia i
    > wprowadzono nowe. ETS uznał, że nowe są bezprawne. Ale nie uznał za
    > bezprawną likwidację starych. Więc mamy sytuację, że nie obowiązują ani
    > stare ani nowe. Tak wygląda podstawa tych stwierdzeń. Nie wypowiadam się
    > na temat poprawności takiego rozumowania.

    A MinFin zaczyna właśnie straszyć (zasłyszane w RMF FM o 14), że
    korekta VAT implikuje korektę PIT i żeby policzyć czy sie opłaca [1]

    Mnie na wprost, bez liczenia wychodzi, że 22PLN (z faktury za paliwo
    na 100PLN + 22PLN VAT), to nie to samo co 19% od 22PLN, ba nawet nie
    to samo co 40% od 22PLN...

    [1] -- czyżby powielaczowe dyrektywy zachęcające do głębokiej
    penetracji kontrolnej wnioskujących o zwrot już były gotowe?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]