  • Data: 2003-04-28 15:32:23
    Temat: Re: ZUS a data rozpoczęcia DG
    Od: Piotr Liskiewicz <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Łukasz Kaliński wrote:
    > Data faktycznego rozpoczecia dzialalnosci to data, jaka podajesz w NIP1
    > skladajac do US.
    > Tak wiec niekoniecznie data, ktora podales na wpisie do ewidencji jako data
    > rozpoczecia dzialalnosci jest dla Ciebie data wiazaca: wazne jest to,
    > co jest wpisane w NIP1
    Tylko, ze wraz z NIP1 skladasz kopie zaswiadczenia o wpisie do ewidencji
    a tam widnieje czarno na bialym jaka jest data rozpoczecia DG.
    W Krakowie pani w US nawet nie chciala slyszec o innej dacie -
    powiedziala mi, ze gdybym chcial zaczac pozniej to musze zmienic
    date na zgloszeniu w urzedzie miasta. To samo uslyszalem w ZUSie...

    Pozdrawiam

    Piotrek