  • Data: 2003-04-28 18:36:31
    Temat: Re: ZUS a data rozpoczęcia DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 28 Apr 2003, Piotr Liskiewicz wrote:

    >+ Łukasz Kaliński wrote:
    >+ > Data faktycznego rozpoczecia dzialalnosci to data, jaka podajesz w NIP1
    >+ > skladajac do US.
    >+ > Tak wiec niekoniecznie data, ktora podales na wpisie do ewidencji jako data
    >+ > rozpoczecia dzialalnosci jest dla Ciebie data wiazaca: wazne jest to,
    >+ > co jest wpisane w NIP1
    >+ Tylko, ze wraz z NIP1 skladasz kopie zaswiadczenia o wpisie do ewidencji
    >+ a tam widnieje czarno na bialym jaka jest data rozpoczecia DG.

    Owszem. Zeznaję[2] że np. ja składałem.

    >+ W Krakowie pani w US nawet nie chciala slyszec o innej dacie -
    >+ powiedziala mi, ze gdybym chcial zaczac pozniej to musze zmienic
    >+ date na zgloszeniu w urzedzie miasta. To samo uslyszalem w ZUSie...

    Ciekawe. Bo ja poskładałem a dopiero później udzielałem
    wyjaśnień[1] ;] - i nie wiem czy *chcieli* słyszeć, ale przyjęli
    do wiadomości ;)
    Nim to zrobiłem (z terminem) wysłuchałem opinii doradców (kilka
    razy już było, znajdziesz w googlu :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    [1] wyjaśnienia składa podejrzany a świadek - [2]zeznania, nawet
    we własnej sprawie. Po prostu dodatkowo rąbnąłem się w jednej
    z dat o dodatkowy miesiąc co spowodowało wezwanie "...w charakterze...
    KKS...karą z artykułu..." :)