    From: bzzbrr <b...@b...ble>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ZUS - zwrot składek z ubezpieczenia społecznego
    Date: Sun, 28 Oct 2007 15:12:39 +0100

    Artur pisze:
> [...]

    tak samo pismo, rozmawiałam z ZUS i kazali wysłać pismo z wnioskiem o
    rozliczenie konta i zwrot nadpłaconych składek, także to wyjdzie.
    Korekty już zostały złożone i przetworzone w systemie ZUSu.

    > Aha i byłbym zapomniał ... zmiany w ZUS pociągną za sobą automatycznie
    > korekty rozliczeń z fiskusem (zmieni się podstawa opodatkowania) - i ci
    > ludzie będą korygować zeznania roczne :(

    To były korekty za rok 2001 i 2004, Ci ludzie nie pracują już w naszej
    firmie. Właśnie się zastanawiam jak to wszystko zrobić.
    Ale póki co to czekam na zwrot składek. Zobaczymy co dalej.
    Jeśli macie jakieś sugestie jak to wykazać w liście płac to proszę o
    informacje.

    --
    pozdrawiam
    b.