  • 31. Data: 2010-10-30 19:01:17
    Temat: Re: Za mała kwota na fakturę
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 30.10.2010 18:23, mvoicem pisze:

    > Każda drukarka.

    I będzie taniej? Przecie nie w tym rzecz, żeby złośliwie drukować małe.
    Komuś, kto prosi złośliwie i tak to wisi.

    > Nikt nie powiedział że faktura ma być wystawiona na
    > miejscu.

    No właśnie... A jak musi? W jakim terminie?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 32. Data: 2010-10-30 21:48:15
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (10/30/2010 09:01 PM), Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > I będzie taniej? Przecie nie w tym rzecz, żeby złośliwie drukować małe.
    > Komuś, kto prosi złośliwie i tak to wisi.

    Może, ale w ten sposób możesz wyrobić 1000 faktur na jednej kartce A4.

    > No właśnie... A jak musi? W jakim terminie?

    Jeżeli dobrze pamiętam - nie później niż 7 dni od sprzedaży.

    p. m.

  • 33. Data: 2010-10-31 10:57:31
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 30.10.2010 23:48, mvoicem pisze:

    > Może, ale w ten sposób możesz wyrobić 1000 faktur na jednej kartce A4.

    A oprogramowanie do tego kto napisze? No i z 1000 to chyba przesadziłeś.

    Na mój gust nadal taniej wydrukować normalnie

    Swoją szosą, jak już to ja bym się nad kopiami zastanawiał. Czy np.
    można by mieć tak zmodyfikowane oprogramowanie, że raz w miesiącu
    drukuję właśnie serię kopii na jednej kartce. Tylko żeby to móc potem
    wpiąć w segregator razem.

    > Jeżeli dobrze pamiętam - nie później niż 7 dni od sprzedaży.

    Czyli można powiedzieć klientowi: Faktura do odbioru za 7 dni.
    I np. przedstawić formularz do wypełnienia danych? :D

    - Fakturę na zapałki
    - proszę formularzyk na dane wypełnić, skrzyneczka obok, faktura do
    odbioru za 7 dni

    tylko, że koszty i tak będą.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 34. Data: 2010-10-31 15:10:23
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

    >  Drukować fakturę w rozmiarze 1/2 paragonu fiskalnego.
    >  O tym że nie ma wymogu co do formy było niedawno.
    >  A z tym, że drukowania paragonu nie da się obejść (co KOSZTUJE),
    > to już do odpowiednio inteligentnych ludzi w MF (oni nie widzą
    > problemu, bo nie obracają dostatecznie MAŁYMI kwotami).
    >
    > BTW: obawiam się, że również podejście z odpłatnością "za obsługę"
    > może w przypadku konsumentów nie spotkać się z przychylnością
    > sądów (idzie doliczanie stałej kwoty za *zakup* - sam fakt,
    > bez względu na to co kupiono i czy żądano dowodu zakupu).

    Tu akurat bym się spierał. Proponuję wejrzeć na fakturę za energię elektryczną.
    Na każdej jak byk : Obsługa rozliczenia handlowego. To co to jest jak nie
    doliczanie stałej opłaty do rachunku bez względu na wartość zakupu ? I mają się
    dobrze. Jeżeli to opodatkuje to wątpię aby ktokolwiek mógł mu zrobić kuku.
    Ostatnio płacąc kartą znalazłem na niej pozycję. Obsługa płatności kartą 0,60 zł
    netto. Każdy sposób jest dobry.

    "nie kradnij, finans minister nie toleruje konkurencji"

  • 35. Data: 2010-10-31 15:26:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-31 16:10, złodziej podatków pisze:

    > Tu akurat bym się spierał. Proponuję wejrzeć na fakturę za energię elektryczną.
    > Na każdej jak byk : Obsługa rozliczenia handlowego. To co to jest jak nie

    Nic takiego nie widzę.

    --
    Liwiusz

  • 36. Data: 2010-10-31 15:39:55
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

    >   Nic takiego nie widzę.
    >
    > --
    > Liwiusz
    Zapomniałem dopisać że dotyczy faktur wystawianych przedsiębiorcom. Na mojej mam
    2x10 zł gdyż rozliczają mnie co 2 miesiące, ale za każdy miesiąc każą sobie
    płacić. Chore, jak i cała reszta.

  • 37. Data: 2010-10-31 16:07:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-31 16:39, złodziej podatków pisze:

> [...]
    > 2x10 zł gdyż rozliczają mnie co 2 miesiące, ale za każdy miesiąc każą sobie

    Może i tak. W telefonach też są abonamenty, tylko co chciałeś tym
    udowodnić? Że można nie wystawić faktury zanim kontrahent nie zapłaci
    nam jakiejś wyimaginowanej kwoty?

    --
    Liwiusz

  • 38. Data: 2010-11-01 23:27:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 31 Oct 2010, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Czyli można powiedzieć klientowi: Faktura do odbioru za 7 dni.
    > I np. przedstawić formularz do wypełnienia danych? :D

    Ty tak na poważnie się pytasz?
    To nie Ciebie kiedyś zaskoczyli w kiosku na dworcu akcją "po fakturę
    proszę przyjść pojutrze, bo u nas faktury wystawia tylko szef osobiście"?

    pzdr, Gotfryd

  • 39. Data: 2010-11-14 23:45:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Oct 2010 11:15:20 +0200, Michał Gut wrote:

    >paczka zapalek 3,49 i po problemie

    Bez faktury 49 gr, z faktura 3.49 ? Smierdzaca sprawa :-)

    J.

  • 40. Data: 2010-11-22 00:22:32
    Temat: Re: Za maĹ?a kwota na fakturÄ?
    Od: <s...@a...pl>

    > Obsługa płatności kartą 0,60 zł
    > netto. Każdy sposób jest dobry.

    Złóż reklamcję w banku-wystawcy karty. Jest duża szansa, że odzyskasz kasę.