  • 1. Data: 2003-09-17 21:21:59
    Temat: Zakładanie DG i ZUS jesli sie jest uczniem
    Od: "Dawid" <D...@p...nospam.onet.pl>

    Witam.Zamierzam załozyc działalnosc gospodarcza tylok przeaza mnie ZUS.
    Słyszałem z 2 źródeł 2 rózne wersje: jedna mówi ze ZUS bede płaicł Pełny
    (mimo iz jestem uczniem) a druga ze bede płacił tylko 140PLN tak długo jak
    bede sie uczył. W zwiazku z tym mam pytanie. Któa wersja jest w tej chwili
    aktualna. W miare mżliwosci prosił bym o podstaw prawna (lub gdzie tego
    szukac).

    Z góry thx.
    Pozdraiwam
    Dawid.

  • 2. Data: 2003-09-17 21:45:34
    Temat: Re: Zakładanie DG i ZUS jesli sie jest uczniem
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>

> [...]
    | aktualna. W miare mżliwosci prosił bym o podstaw prawna (lub gdzie tego

    Wszystkie składki (chorobowa dobrowolnie).
    Ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych i ustawa o powszechnym
    ubezpieczeniu w Narodowym Funduszu Zdrowia - na stronach sejmu.

    Andrzej K.