  • 1. Data: 2003-09-18 05:47:37
    Temat: czy jest konieczny podpis odbiorcy na fakturze?
    Od: "Radek" <g...@g...pl>

    Witam,

    Mam duży problem: czy jest konieczny podpis odbiorcy na fv? Byłoby to dla
    mnie baaardzo duże ułatwienie (dziesiątki fv-sów na niewielkie kwoty). W fv
    za telefon przecież nie ma podpisu odbiorcy. Bardzo proszę o odpowiedź.

    Radek

  • 2. Data: 2003-09-18 06:11:31
    Od: Tomek <m...@p...onet.BLABLA.pl>

> [...]
    > za telefon przecież nie ma podpisu odbiorcy. Bardzo proszę o odpowiedź.

    Przed pierwszą fakturą VAT za telefon podpisujesz oświadczenie, że
    "...wyrażam zgodę na wystawianie faktur VAT bez podpisu odbiorcy"

    Tomek

  • 3. Data: 2003-09-18 06:47:41
    Od: "Radek" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek" <m...@p...onet.BLABLA.pl> napisał w wiadomości

    > Przed pierwszą fakturą VAT za telefon podpisujesz oświadczenie, że
    > "...wyrażam zgodę na wystawianie faktur VAT bez podpisu odbiorcy"
    >
    > Tomek

    a czy mogę to samo zastosować do moich klientów?

    Radek

  • 4. Data: 2003-09-18 07:54:13
    Od: "aga" <a...@a...com>

    Użytkownik "Radek" napisał w wiadomości

    > dla
    > fv

    > a czy mogę to samo zastosować do moich klientów?
    >
    > Radek

    oczywiście że tak, klient składa oświadczenie o wyrażeniu zgody na
    wystawianie fv bez podpisu, i po sprawie ( oczywiście nie dotyczy to
    korekt )

  • 5. Data: 2003-09-18 08:21:22
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    > Przed pierwszą fakturą VAT za telefon podpisujesz oświadczenie, że
    > "...wyrażam zgodę na wystawianie faktur VAT bez podpisu odbiorcy"
    ---------------------------
    Akurat faktury za telefon wcale nie muszą mieć podpisu nabywcy i nie
    potrzeba do tego żadnego oświadczenia Art.36.2 .3 Rozporządzenia z 26 Marca
    2002 taka mała specyfika ( telefony energia radio )
    Wiola

  • 6. Data: 2003-09-18 16:59:44
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Radek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Mam duży problem: czy jest konieczny podpis odbiorcy na fv? Byłoby to dla
    > mnie baaardzo duże ułatwienie (dziesiątki fv-sów na niewielkie kwoty).

    IMHO z punktu widzenia VAT mozesz sobie odpuscic podpis nabywcy, a nawet
    jego upowaznienie.
    Reszte poczytasz w archiwum grupy.

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 7. Data: 2003-09-18 21:13:01
    Od: "Radek" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    Marca
    > 2002 taka mała specyfika ( telefony energia radio )

    aha, a mogłabyś podać
    co to za rozporządzenie?
    Radek

  • 8. Data: 2003-09-18 23:10:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 18 Sep 2003, Radek wrote:

> [...]
    [...]
    >+ > potrzeba do tego żadnego oświadczenia Art.36.2 .3
    >+ > Rozporządzenia z 26 Marca 2002 [...]

    ...tak "na zaś":

    - idziesz na stronę isip.gov.sejm.pl
    - zapodajesz datę
    - wybierasz "rozporządzenie"
    - zapodajesz słowo kluczowe "VAT"

    Nie sądzę żebyś nie trafił ;) !

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 9. Data: 2003-09-19 05:21:29
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > ...tak "na zaś":
    >
    > - idziesz na stronę isip.gov.sejm.pl
    > - zapodajesz datę
    > - wybierasz "rozporządzenie"
    > - zapodajesz słowo kluczowe "VAT"
    >
    > Nie sądzę żebyś nie trafił ;) !
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd

    A coś mnie tknęło i sprawdziłem.
    "Nie znaleziono odpowiadających dokumentów"
    :-)))

  • 10. Data: 2003-09-19 06:35:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 19 Sep 2003, cef wrote:
    [...]
> [...]
    >+
    >+ A coś mnie tknęło i sprawdziłem.
    >+ "Nie znaleziono odpowiadających dokumentów"

    Hę, zlokalizowanie błędu w dacie było zdaniem domowym ;)
    Nie zauważyłem że Wiola zapodała 26 marca :), ma być 22.
    Działa (sprawdziłem) !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)