    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zakładanie firmy-pytania
    Date: Thu, 24 Apr 2008 20:59:18 +0200

    kenubi wrote:

    > Ja tak przynajmniej mam, odliczyłem pierdoły a teraz się martwię czy
    > urzędnik zrozumie po co mi to było i czy ja dam radę mu to
    > wytłumaczyć. Teraz kupuję drobniejsze rzeczy do firmy i nie biorę
    > faktur i nie odliczam bo wolę mieć "święty spokój" niż 5-10 zł
    > odliczyć i budzić się w nocy zlany potem bo po co mi były do firmy 2
    > zszywacze gdy wystarczy jeden (abstrahuję) .

    Albo było do celów działalności, albo nie.
    Jak się kupuje np dywan z myślą, że może się uda wytłumaczyć,
    że klient (który z reguły w domu nie bywa) po nim stąpając
    bardziej hojny i łatwy będzie, to jest powód, żeby się budzić w nocy.
    Ale jeśli kupowałeś nawet drobiazgi, ale z ewidentynym przeznaczeniem
    do celów działalności, to w czym problem.
    Ja poza towarem handlowym - mam w kosztach
    wydatki na samochody, telefony, trochę biurowych dupereli
    (papier, tonery), jakiś drobiazg do PC jak coś nawali.
    Co Wy ludziska kupujecie, że spać nie możecie?