    From: <7...@3...213958.invalid> (Tom N)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zakup samochodu od osoby fizycznej nie prowadzącej DG
    Date: Fri, 26 Jun 2015 21:39:58 +0200
    <s...@p...org>
    <1...@i...dyndns.org.invalid.150626.invalid>
[...]

    Wojciech Bancer w

    <9...@3...204857.invalid> wrote:
> [...]
    ml>

    > A co jest złego w definicji przedsiębiorstwa?
    > Nie pasuje jakoś do osób fizycznych prow. 1-os DG czy co?
    > Nie jest to samodzielna jednostka gospodarcza?
    > Bo nie rozumiem po co ten wtręt.

    Miał cel i został osiągnięty...

    > To że robisz wydruk fragmentu rejestru i próbujesz na nim cokolwiek
    > udowodnić, bez zrozumienia co wypisujesz.

    Widzisz, ja celowo podałem cały wpis z rejestru, tylko podzieliłem go na
    dwie części, tak jak jest on podzielony w tym rejestrze, to Ty wyciąłeś
    drugą część i w ten sposób mogłeś trochę potrolować ;-)

    Więc po pierwsze mijasz sie z prawdą pisząc, "robisz wydruk fragmentu
    rejestru", po drugie w czym gorszy jest REGON od CEIDG jeżeli chodzi o
    "zarejestrowaną urzędową"? Powołujesz sie na sjp pomimo, ze w ustawie jest
    definicja firmy, wiec powoływanie sie na słownik jest takie sobie.
    Dalej obowiązuje KC i firmą jest Przemysław Śmiejek, co nie wyklucza, że
    firma (tą samą bo ma ten sam NIP) jest również b7.pl Przemysław Adam Śmiejek

    --
    'Tom N'