  • 31. Data: 2015-06-23 20:57:07
    Temat: Re: Zakup samochodu od osoby fizycznej nie prowadzącej DG
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 23.06.2015 o 20:45, (Tom N) pisze:
    > Przemysław Adam Śmiejek w

    > Niby dlaczego ja sie mam czymś chwalić, to Ty chcesz coś ugrać, Ty jesteś
    > oceniany, przyjmij krytykę na klatę

    wszyscy w domu zdrowi? Jaki związek ma mój wygląd z obsługą podatkową
    samochodu? Co niby chce ugrać? Niższy podatek na wygląd? Tak w ogóle to
    moja firma czy wygląd są bez związku i od 15 lat są w Sieci do
    wyguglania bez problemu, więc nagłe zainteresowanie tymże jest Takie Sobie.

    Pojebały ci się grupy dyskusyjne z fotka.pl

  • 32. Data: 2015-06-23 21:15:10
    Od: <9...@1...211510.invalid> (Tom N)

    Przemysław Adam Śmiejek w

    > wszyscy w domu zdrowi?

    Po tym co wypisujesz? Nie sądzę...

    > Tak w ogóle to moja firma czy wygląd są bez związku i od 15 lat są w Sieci do
    > wyguglania bez problemu

    LOL

    data powstania 2005-07-18
    data rozpoczęcia działalności 2005-08-01

    15 lat? W tym 10 trollowania jako Tristan ;P

    --
    'Tom N'

  • 33. Data: 2015-06-23 21:25:49
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 23.06.2015 o 21:15, (Tom N) pisze:
> [...]

    > LOL
    >
    > data powstania 2005-07-18
    > data rozpoczęcia działalności 2005-08-01

    Ano. Od 1 sierpnia 2000. Tylko, że najpierw była to spółka cywilna.

    http://web.archive.org/web/*/http://b7.pl/

    Saved 100 times between maj 15, 2001 and grudzień 17, 2014.

    http://web.archive.org/web/20010614051225/http://www
    .b7.pl/kontakt.html

    > W tym 10 trollowania jako Tristan ;P

    prawie 20. Ale to detal i tak tego nie ogarniesz.

  • 34. Data: 2015-06-23 21:43:07
    Od: <1...@1...214307.invalid> (Tom N)

    Przemysław Adam Śmiejek w

    > Ano. Od 1 sierpnia 2000. Tylko, że najpierw była to spółka cywilna.
    > http://web.archive.org/web/20010614051225/http://www
    .b7.pl/kontakt.html

    NIP 6482360673
    B7.PL GRZEGORZ WIĘCŁAWSKI , PRZEMYSŁAW ADAM ŚMIEJEK

    data zakończenia działalności 2003-03-31

    Jakas dziura była przez ponad dwa lata -- który wspólnik dymał, a który był
    dymany?

    > prawie 20. Ale to detal i tak tego nie ogarniesz.

    Miód. Tak sie przyznać z własnej woli do trollowania... ;P

    --
    'Tom N'

  • 35. Data: 2015-06-24 11:51:00
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-06-23, <1...@1...214307.invalid> (Tom N) <1...@1...214307.invalid>
    wrote:

    [...]

> [...]
    >
    > data zakończenia działalności 2003-03-31
    >
    > Jakas dziura była przez ponad dwa lata -- który wspólnik dymał, a który był

    A w sumie po ch* się dowalasz? Co to ma do wątku podatkowego?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 36. Data: 2015-06-24 18:58:09
    Od: <2...@6...185809.invalid> (Tom N)

    Wojciech Bancer w

    wrote:

    > [...]

    >>> Ano. Od 1 sierpnia 2000. Tylko, że najpierw była to spółka cywilna.
> [...]

    Gdybyś nie zauważył to jesteśmy w gałęzi "Nie, ja nie jestem firmą. Jestem,
    o ile tak można powiedzieć, częścią firmy, bo w firmie znajduje się moje
    imię i nazwisko."

    No to sie pytam autora tych słów co zrobił ze wspólnikiem. Jakiś problem?

    > Co to ma do wątku podatkowego?

    Dobrze wiesz, że podatki piętro niżej...

    Ba, ten troll Tristan też to wie

    --
    'Tom N'

  • 37. Data: 2015-06-24 19:24:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2015-06-23, <1...@1...214307.invalid> (Tom N)
    <1...@1...214307.invalid> wrote:
    .b7.pl/kontakt.html

    >A w sumie po ch* się dowalasz? Co to ma do wątku podatkowego?

    No, watek zdryfowal na to czy to "firma i ja", "ja i firma" czy tylko
    "ja".
    A tu dodatkowe fakty, ja sie na tych nowych przepisach juz nie znam
    ale jak sie ma b7 dg do b7 sc ? Formalnie chyba nijak ..

    ale faktycznie po NIP i PESEL mozna teraz odrozniac ..

    J.

  • 38. Data: 2015-06-25 01:21:07
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-06-24, <2...@6...185809.invalid> (Tom N) <2...@6...185809.invalid>
    wrote:

    [...]

    > Gdybyś nie zauważył to jesteśmy w gałęzi "Nie, ja nie jestem firmą. Jestem,
    > o ile tak można powiedzieć, częścią firmy, bo w firmie znajduje się moje
    > imię i nazwisko."

    I Twoja krytyka jego strony, to jest w której części odniesienie się do
    tego tematu? Bo w tym "pod wątku" do gałęzi, to już zacząłeś po prostu się
    czepiać.

    A co do meritum:

    Kodeks Cywilny:
    "Art. 43^3: Firmą osoby fizycznej jest jej imię i nazwisko. Nie wyklucza
    to włączenia do firmy pseudonimu lub określeń wskazujących na przedmiot
    działalności przedsiębiorcy, miejsce jej prowadzenia oraz innych określeń
    dowolnie obranych."

    Drugie zdanie i dalej jakby potwierdza to co Tristan napisał własnymi
    słowami. Czepianie się strony, spółek, wspólników nie służy merytoryce.

    > No to sie pytam autora tych słów co zrobił ze wspólnikiem. Jakiś problem?

    Tak. Nie ma związku. Czepiasz się.
    A do trollowania trzeba zbioru min. 2 osób, a nie tylko jednej.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 39. Data: 2015-06-25 08:42:16
    Od: <2...@5...084216.invalid> (Tom N)

    Wojciech Bancer w

    wrote:

    > [...]

    [...]
> [...]

    > Drugie zdanie i dalej jakby potwierdza to co Tristan napisał własnymi
    > słowami. Czepianie się strony, spółek, wspólników nie służy merytoryce.

    Nie, Tristan napisał jak wyżej " w firmie znajduje się moje imię i
    nazwisko", a Ty sam przytoczyłeś "Firmą osoby fizycznej jest jej imię i
    nazwisko"
    Zdanie drugie (o dodatkach) nie zmienia znaczenia zdania pierwszego.

    > A do trollowania trzeba zbioru min. 2 osób, a nie tylko jednej.

    Najlepiej trzech ;P

    --
    'Tom N'

  • 40. Data: 2015-06-25 16:50:13
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 25.06.2015 o 08:42, (Tom N) pisze:
> [...]
    > nazwisko"
    > Zdanie drugie (o dodatkach) nie zmienia znaczenia zdania pierwszego.

    ,,Nie wyklucza to włączenia do firmy [innej rzeczy]''. I ja włączyłem do
    firmy tę inną rzecz i w mojej firmie znajduje się moje imię i nazwisko i
    dodatkowo jeszcze drugie imię oraz ciąg alfanumeryczny ,,b7.pl''. Tak
    więc zdanie, że w mojej firmie znajduje się moje imię i nazwisko oraz
    coś jeszcze jest zdaniem prawdziwym, CBDU.