  • 21. Data: 2015-06-23 07:09:16
    Temat: Re: Zakup samochodu od osoby fizycznej nie prowadzącej DG
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-22 o 21:42, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > b7.pl

    Fajna domena (naprawdę).

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2015-06-23 07:27:04
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 23.06.2015 o 07:09, Liwiusz pisze:

    > Fajna domena (naprawdę).

    Szukałem czegoś wolnego w 2000 roku, jak powstawała firma i tak padło :)
    Choć nie do końca dobre, bo dostaję listy czasami przeznaczone dla
    be7.pl :)

  • 23. Data: 2015-06-23 07:31:14
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 22.06.2015 o 22:05, dddddddd pisze:
    > ale co w tym wrednego?

    teraz już chyba mniej, bo podział na NIP/PESEL chyba ułatwia
    rozpoznanie, ale wiesz, chodzi o podział na obroty z osobami-fizycznymi
    (wciąż brak dobrej nazwy) i inne. Ja np. z definicji nie obsługuję osób
    fizycznych nie prowadzących DG. Ktoś może obsługiwać, ale musi ten obrót
    ewidencjonować i liczyć do Kasy Fiskalnej albo coś w ten deseń i może mu
    to komplikować życie.

  • 24. Data: 2015-06-23 10:05:48
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-06-23 o 07:31, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

> [...]
    > rozpoznanie, ale wiesz, chodzi o podział na obroty z osobami-fizycznymi
    > (wciąż brak dobrej nazwy) i inne. Ja np. z definicji nie obsługuję osób

    to dopiero wredne ;)

    Ktoś może obsługiwać, ale musi ten obrót
    > ewidencjonować i liczyć do Kasy Fiskalnej albo coś w ten deseń i może mu
    > to komplikować życie.
    zawsze pytają czy firma czy osoba prywatna przy takiej nazwie, czasem
    mają dla mnie dwie kartoteki - jedną z nipem -dla firmy, drugą bez nipu
    - jak kupuję prywatnie

    Łukasz

  • 25. Data: 2015-06-23 17:00:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" napisał w wiadomości
    W dniu 22.06.2015 o 18:51, dddddddd pisze:

    >No zależy od wielkości dokładki, ale zawsze można zyskać.

    Mozna stracic mniej na PIT, ale zarobic to trzeba gdzie indziej :-)

    J.

  • 26. Data: 2015-06-23 19:42:34
    Od: <3...@5...194234.invalid> (Tom N)

    Przemysław Adam Śmiejek w

    > b7.pl

    > Tak ci ciężko wyguglać? Robi to jakąś różnicę, jaki to ciąg
    > alfanumeryczny w moim przypadku?

    ROTFL

    http://b7.pl/o-firmie/kontakt-dane-firmy/

    Bez obrazy, ale te zdjęcia to nawet na reklamę zakładu pogrzebowego się nie
    nadają -- wszystko na czarnym tle, jedynie "prezes" ma krawat...

    A domena... No cóż zobacz jak ładnie można "siódemką" grać: 7cc.pl

    --
    'Tom N'

  • 27. Data: 2015-06-23 20:18:38
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 23 Jun 2015 19:42:34 +0200, Tom N napisał(a):

    > http://b7.pl/o-firmie/kontakt-dane-firmy/
    >
    > Bez obrazy, ale te zdjęcia to nawet na reklamę zakładu pogrzebowego się nie
    > nadają -- wszystko na czarnym tle, jedynie "prezes" ma krawat...

    Bez przesady, serwisanci w krawatach?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 28. Data: 2015-06-23 20:28:39
    Od: <7...@5...202839.invalid> (Tom N)

    Borys Pogoreło w

    > Bez przesady, serwisanci w krawatach?

    Czyli są jeszcze bardziej awanturujący się niż Tristan? To IMO niemożliwe...
    :D

    --
    'Tom N'

  • 29. Data: 2015-06-23 20:37:06
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 23.06.2015 o 19:42, (Tom N) pisze:
    > ROTFL
    >
    > http://b7.pl/o-firmie/kontakt-dane-firmy/
    >
    > Bez obrazy, ale te zdjęcia to nawet na reklamę zakładu pogrzebowego się nie
    > nadają -- wszystko na czarnym tle, jedynie "prezes" ma krawat...

    Pochwal się swoim Misterze Ojropy.

    > A domena... No cóż zobacz jak ładnie można "siódemką" grać: 7cc.pl

    Nie rozumiem

  • 30. Data: 2015-06-23 20:45:05
    Od: <3...@3...204505.invalid> (Tom N)

    Przemysław Adam Śmiejek w

    > Pochwal się swoim Misterze Ojropy.

    Niby dlaczego ja sie mam czymś chwalić, to Ty chcesz coś ugrać, Ty jesteś
    oceniany, przyjmij krytykę na klatę

    > Nie rozumiem

    To mnie akurat nie dziwi, luźne powiązania i już masz problem.

    --
    'Tom N'